  • 1. Data: 2005-05-31 20:45:05
    Temat: polityka cenowa TPSA
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    juz pomine milczeniem 2 Mbity ADSL'em za 249 zl ...

    jestem ciekaw dlaczego dodatkowe 256 kbit uploadu kosztuje 99 zl ?
    (co IMHO juz jest cena realniejsza)

    upload dotuje download ?

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2005-05-31 20:51:59
    Temat: Re: polityka cenowa TPSA
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > juz pomine milczeniem 2 Mbity ADSL'em za 249 zl ...
    >
    > jestem ciekaw dlaczego dodatkowe 256 kbit uploadu kosztuje 99 zl ?

    skąd takie informacje ?
    i jakich usług dotyczy ?

    wojtek

  • 3. Data: 2005-05-31 21:01:17
    Od: "Sauron" <r...@...y.t.n.i.j.t.o.poczta.onet.pl>

    > skąd takie informacje ?
    > i jakich usług dotyczy ?

    DSL1000 i DSL2000 w tp mozna dokupic uploadu do 512 kbps za 120 PLN brutto -
    jest w cenniku

  • 4. Data: 2005-05-31 21:02:32
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Kudlacz napisał(a):

    > No ja pierwsze co to udalem sie na:
    > http://www.internetdsl.pl/

    fakt, ja szukałem na www.tpsa.pl

    wojtek

  • 5. Data: 2005-05-31 21:02:38
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-05-31 22:51:59, gdy crazy bejbi napisał(a):

    > skąd takie informacje ?
    > i jakich usług dotyczy ?

    No ja pierwsze co to udalem sie na:
    http://www.internetdsl.pl/
    i tam jest wszystko (widze nowe ceny, doplata za upload no i wspomniane 249
    za 2Mbit w promocji ...

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 6. Data: 2005-05-31 21:28:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kudlacz napisał(a):

    > i tam jest wszystko (widze nowe ceny, doplata za upload no i wspomniane 249
    > za 2Mbit w promocji ...

    Najbardziej rozczulający jest fakt, że różnica cen między DSL 1000 z 8
    numerami IP a DSL 2000 (tez z 8 IP) wynosi całą złotówke netto...

    M.

  • 7. Data: 2005-05-31 21:47:30
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> nabluzgał:

    > Najbardziej rozczulający jest fakt, że różnica cen między DSL 1000 z 8
    > numerami IP a DSL 2000 (tez z 8 IP) wynosi całą złotówke netto...

    Huh? Porównujesz DSL1000 wg. "standardowego" cennika i DSL2000 w tej
    nowej promocji? Trochę bez sensu. ;-)
    Swoją drogą, potaniały wszystkie opcje, ale akurat nie DSL1000[1]. :(

    [1] - jceel, DSL1000 user.

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa.

  • 8. Data: 2005-05-31 22:00:15
    Od: "Dawid Gocel" <d...@N...onet.pl>

    Jak dla mnie najbardziej jest rozbrajajacy ten punkt:

    W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy przez Abonenta lub przez TP z
    winy Abonenta, przed upływem terminu, na jaki Umowa była zawarta, Abonent
    zobowiązany jest do uiszczenia kwoty stanowiącej równowartość przyznanej
    Abonentowi ulgi określonej w ust. 6 za okres
    od dnia uruchomienia usługi dostęp do Internetu DSL tp do dnia rozwiązania
    umowy.
    ^^^^^^^^^^^^
    czyli jak rozumiem, jesli zrezygnuje z uslug tpsa w miesiac po uruchomieniu,
    to bedzie dla mnie to bardziej oplacalne niz bycie "wiernym" klientem przez
    np. 23 miesiace. No, chyba, ze jako rozwiazania umowy rozumieja planowany
    termin rozwiazania umowy - tj po 24 miesiacach, ale cos niezbyt sie im udalo
    to sformulowanie.

    Dawid Gocel

  • 9. Data: 2005-05-31 22:07:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jakub Klama napisał(a):

    > Huh? Porównujesz DSL1000 wg. "standardowego" cennika i DSL2000 w tej
    > nowej promocji? Trochę bez sensu. ;-)

    Nie. Standardowy cennik +dopłata za IP

    > Swoją drogą, potaniały wszystkie opcje, ale akurat nie DSL1000[1]. :(
    >
    > [1] - jceel, DSL1000 user.

    Nie wq*.*. Dziś rano sie ucieszyłem, aż do obejrzenia cennika...
    Pewnie proporcje uzytkowników podobne jak w neo - 70 % uzywa 1000, 5 %
    2000, a pozostali 512

    M.

  • 10. Data: 2005-05-31 22:31:09
    Od: Jakub Klama <j...@a...org>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> nabluzgał:

    > Nie. Standardowy cennik +dopłata za IP

    A, dopłata za IP, mój błąd, niedoczytałem. :)

    --
    Jakub Klama, jceel, Częstochowa.