  • 1. Data: 2005-06-01 08:17:46
    Temat: broadband w polszy
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    http://gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?id=1
    1773

    Jeżeli prawdą jest zasięg neostrady (81% sieci) to wcale tpsa nie wypada aż
    tak źle.

    TP

  • 2. Data: 2005-06-01 09:13:00
    Temat: Re: broadband w polszy
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
> [...]
    1773

    > Jeżeli prawdą jest zasięg neostrady (81% sieci) to wcale tpsa nie wypada aż

    "TP ma 74% całego rynku broadband w Polsce" - u nas 128kb/s to ciągle
    broadband....

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 3. Data: 2005-06-01 09:56:59
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Szymon Wyrembak posłał(a) w świat wiadomość

    > "TP ma 74% całego rynku broadband w Polsce" - u nas 128kb/s to ciągle
    > broadband....

    [w Rzepie linki szybko (7 dni) lądują w płatnym archiwum]
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050601/e
    konomia/ekonomia_a_18.html

    67,5% klientów ma Neostradę 128, a tylko 3% szybkie Neostrady z limitami.

    W końcu marca z Neostrady korzystało 793 tys. klientów TP.
    [bardzo ambitne plany TP zakładały milion klientów na koniec tego roku]

    Tak się gra, jak konkurencja pozwala.
    TP nie rośnie jak na drożdżach dlatego, że jest taka wspaniała, ale
    dlatego, że wciąż rak realnej konkurencji "u Kowalskiego".

    Milion Neostrad w domach to wspaniała informacja dla portali i
    reklamodawców i podzwonne dla tych nielicznych dostawców treści
    (ubiegłorocznych "Koalicjantów"?), którzy nie mają dobrego styku z
    "intranetem TP".

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,