  • 1. Data: 2013-10-07 17:47:47
    Temat: polygon offset - algorytm
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam. Męcze się od dłuższego czasu z czymś takim jak offset poligonów.
    Przeczytałem wszystkie
    możliwe opracowania na ten temat (dostępne w niedużej ilości) i nie umiem z
    tym dojść do ładu. Wszystko
    oczywiście działa pięknie dla takich banalnych przykładów jak zwykle są
    pokazywane w tych
    opracowaniach. A ja biore kilka poligonów złożonych przykładowo z 20 tys
    punktów każdy, z wyspami i innymi
    cudami i po 3 minutach liczenia wychodzi sieczka.

    Ma ktoś jakiś ciekawy opis w wersji "dla opornych" ?

    Chodzi o coś takiego:

    http://www.delphiforfun.org/programs/images/Inflated
    %20Polygon.gif

    Ale to jest właśnie skrajnie banalny przykład. A bardziej skomplikowany
    przykład oznacza u mnie
    godziny analizowania każdej krawędzi po kolei i zgadywania skąd takie a nie
    inne zachowanie
    programu.

    Jest ktoś w stanie pomóc ?

  • 2. Data: 2013-10-07 19:08:40
    Temat: Re: polygon offset - algorytm
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 7 Oct 2013 17:47:47 +0200, "ww" <w...@o...pl> wrote:

    >Witam. Męcze się od dłuższego czasu z czymś takim jak offset poligonów.

    A co to jest "offset poligonow"?..

    A.L.

  • 3. Data: 2013-10-07 19:56:08
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Monday, October 7, 2013 5:47:47 PM UTC+2, ww wrote:
> [...]
    > złożonych przykładowo z 20 tys punktów każdy, z wyspami i innymi cudami
    > i po 3 minutach liczenia wychodzi sieczka.

    A nie możesz użyć gotowej biblioteki? Cgal to ma
    http://www.cgal.org/Manual/latest/doc_html/cgal_manu
    al/Straight_skeleton_2/Chapter_main.html

    w.

  • 4. Data: 2013-10-07 20:17:02
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    ps.com...

  • 5. Data: 2013-10-07 20:17:58
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Wojciech Muła wrote:

    > A nie możesz użyć gotowej biblioteki? Cgal to ma
    > http://www.cgal.org/Manual/latest/doc_html/cgal_manu
    al/Straight_skeleton_2/Chapter_main.html

    Nie mogę i nie chce.

  • 6. Data: 2013-10-08 14:16:53
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2013 20:17:58 UTC+2 użytkownik ww napisał:
    > Nie mogę i nie chce.

    Dlaczego? Zadanie na studia?

    w.

  • 7. Data: 2013-10-08 18:31:54
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Wojciech Muła wrote:

    > Dlaczego? Zadanie na studia?

    Nie, nie na studio. Ale algorytmem "na studia" też
    bym się może zadowolił.