    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Date: Thu, 07 Oct 2010 07:43:12 +0200

    czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super,
    duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?
    (jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW
    skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji
    nie - o skodzie mowili w TV)

    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html

    A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
    sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

    (*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne
    autka - fakt, nie wszytkie modele mi sie podobaja, ale niektore sa moimi
    marzeniami od czasow dziecinstwa - np. M1.
    Jesli ktos jest fanem marki lub motoryzacji - polecam muzeum BMW w
    Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow
    historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)