  • 1. Data: 2012-08-28 17:10:37
    Temat: porzucenie pojazdu za granicą
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    zastanawiam się nad następującą sytuacją. Wyruszam pojazdem o wartości
    około 3 tys. W Niemczech samochód psuje się na tyle że ani naprawa ani
    holowanie nie jest opłacalne. Czy jeżeli porzucę tam samochód i
    zabiorę rejestracje i zedrę naklejkę rejestracyjną z szyby czołowej to
    są w stanie po numerze silnika dojść do właściciela pojazdu ?
    Jaki mogą wystawić rachunek ? Czy ktoś przerabiał podobny scenariusz ?
    Ewentualnie zamiast porzucać samochód sprzedał go jakiemuś Turkowi za
    grosze albo za darmo ?

    /Mariusz

  • 2. Data: 2012-08-28 17:33:18
    Temat: Re: porzucenie pojazdu za granicą
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-08-28 17:10, mariusz wrote:

> [...]
    > Jaki mogą wystawić rachunek ? Czy ktoś przerabiał podobny scenariusz ?
    > Ewentualnie zamiast porzucać samochód sprzedał go jakiemuś Turkowi za

    Mysle ze ciezko sie nad tym w ogole zastanawiac bowiem byloby to
    wyjatkowe wiesniactwo, a zagraniczny assistance na czas wyjazdu mozna
    zakupic zapewne za jakies kilkadziesiat zlotych czyli kwote
    niewygorowana nawet w relacji do auta takiej wartosci.

    Sytuacja w ogole jakby tozsama z pewnym dosc znanym ostatnio artykulem
    ktory pojawil sie w 'duzym formacie' i o ktorym dyskusja trwala tu
    http://wo.blox.pl/2012/07/Wasacz-na-autostradzie.htm

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-08-28 17:43:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Sie, 17:10, mariusz <m...@g...com> wrote:
    > witam wszystkich,
    > zastanawiam się nad następującą sytuacją. Wyruszam pojazdem o wartości
    > około 3 tys. W Niemczech samochód psuje się na tyle że ani naprawa ani

    Roczny ADAC kosztuje 80 euro, jak nie stać Cię na taki wydatek to nie
    rób wiochy i zostań w domu :>

    L.

  • 4. Data: 2012-08-28 18:18:48
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
[...]

    -----------
    a cpo Ty zrobisz w kraju? będziesz płacił OC na same tablice czy zgłosisz
    kradziesz samochodu?

    pzdr
    Piotr

  • 5. Data: 2012-08-28 20:01:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 08:43:07 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
    > Roczny ADAC kosztuje 80 euro, jak nie stać Cię na taki wydatek to nie
    > rób wiochy i zostań w domu :>

    Moze i stac, ale sie nie oplaca :-)

    poza tym Adac ci cos pomoze ? w umowie pewnie holowanie do _najblizszego_
    warsztatu.

    J.

  • 6. Data: 2012-08-28 20:33:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Moze i stac, ale sie nie oplaca :-)
    >
    > poza tym Adac ci cos pomoze ? w umowie pewnie holowanie do _najblizszego_
    > warsztatu.

    Albo schrotu.

  • 7. Data: 2012-08-28 22:09:38
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-28 20:01:05 niejaki J.F. napisał:
    > poza tym Adac ci cos pomoze ? w umowie pewnie holowanie do _najblizszego_
    > warsztatu.

    w tym za 80E zaholują cię gdzie chcesz - to jest wersja premium (normalna
    kosztuje coś 17,50E rocznie)

    jak mi skrzynia automatyczna wysrała olej zaraz za szczecinem na A20 -
    holowali mnie 480 km do domu

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2012-08-29 07:35:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Aug 28, 8:01 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze i stac, ale sie nie oplaca :-)

    Pogadasz o tym z Niemiaszkiem laweciarzem, który za odholowanie trupa
    do warsztatu skasuje 300 jurków :>

    > poza tym Adac ci cos pomoze ? w umowie pewnie holowanie do _najblizszego_
    > warsztatu.

    Zdaje się że 800 km jest limit ale może źle pamiętam.

    L.

  • 9. Data: 2012-08-29 08:01:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 22:35:51 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Pogadasz o tym z Niemiaszkiem laweciarzem, który za odholowanie trupa
    > do warsztatu skasuje 300 jurków :>

    No to sie nadal nie oplaca, bo nie wzywam lawety co 4 lata do swojego auta
    :-) Chyba ze Daewoo ktos ma ..

    A to przypadkiem nie bedzie tak ze jak wezwe adac i kaze sie odholowac na
    najblizszy schrot, po czym nalicza normalna stawke ... to to wcale nie
    bedzie tak drogo, bo nie wiem ile licza .. 2 euro/km brzmi rozsadnie..

    J.

  • 10. Data: 2012-08-29 09:04:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Aug 29, 8:01 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No to sie nadal nie oplaca, bo nie wzywam lawety co 4 lata do swojego auta
    > :-)  Chyba ze Daewoo ktos ma ..

    Ale wątkotfurca chyba czymś takim się porusza, o ile dobrze
    zrozumiałem :]

    > A to przypadkiem nie bedzie tak ze jak wezwe adac i kaze sie odholowac na
    > najblizszy schrot, po czym nalicza normalna stawke ... to to wcale nie
    > bedzie tak drogo, bo nie wiem ile licza .. 2 euro/km brzmi rozsadnie..

    Gadałem z Niemiaszkami to płakali że drogo biorą, czyli Polak zapłacze
    łzami 4x większymi ;)
    Choćby i 2euro/km, jak masz pecha i do zjazdu z autobany jest 40km,
    potem jeszcze lokalnymi do wioski i kilometry się zrobią. Później
    trzeba się wydostać jakoś z tego zadupia, więc taxi becalen itp. Adac
    zdaje się refunduje nawet spanie w czymś hotelopodobnym i cośtam
    jeszcze. Aha, najlepszy jest motyw że wcale nie musisz być
    właścicielem ani kierowcą, kartę masz na siebie :>

    L.