  • 1. Data: 2017-05-06 10:58:52
    Temat: poszukiwany DIN8
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    https://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/WDIN8-K9B-Wt
    yk-DIN-na-kabel-8pin-na-rysunku-typ-8U-czarny-wyprze
    daz-ostatnie-3-sztuki/10052

    czy Ktoś może widział gdzieś wtyki DIN8 262 stopnie ale 8U a nie 8C?

    nigdzie nie ma, a w TME cena 20$

  • 2. Data: 2017-05-06 12:43:57
    Temat: Re: poszukiwany DIN8
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 10:58, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    daz-ostatnie-3-sztuki/10052

    > czy Ktoś może widział gdzieś wtyki DIN8 262 stopnie ale 8U a nie 8C?

    http://allegro.pl/wtyk-din8-262-stopnie-hirschmann-n
    ajwyzsza-jakosc-i6635214447.html

  • 3. Data: 2017-05-06 14:40:14
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to problem filozoficzny - jak z ledami czy ma być niebieska czy nie...

    chodzi o to, żeby był czarny i tańszy...

    ale dzięki za chęci

  • 4. Data: 2017-05-06 17:03:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 06.05.2017 o 14:40, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > to problem filozoficzny - jak z ledami czy ma być niebieska czy nie...
    >
    > chodzi o to, żeby był czarny i tańszy...
    >
    > ale dzięki za chęci

    Taki?
    http://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=11142&
    controller=product

  • 5. Data: 2017-05-06 17:22:11
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzięki - ale cholera go wie

    w tme przynajmniej piszą "wtyk z centralnym bolcem", oczywiście ten nie
    pasuje...

    jeśli na tej stronie zdjęcie jest prawdziwe to to chyba ten z centralnym
    bolcem...

    czyli nie pasuje

  • 6. Data: 2017-05-06 17:51:19
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 17:22, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > pasuje...
    >
    > jeśli na tej stronie zdjęcie jest prawdziwe to to chyba ten z centralnym

    No to jak cię nie stać na 5 zł to wal prosto do TME.

  • 7. Data: 2017-05-06 17:52:26
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

> [...]
    > pasuje...
    >
    > jeśli na tej stronie zdjęcie jest prawdziwe to to chyba ten z centralnym

    Poza tym jesteś centralnie walnięty.

  • 8. Data: 2017-05-06 17:56:09
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja cię kręcę, dlaczego się zdenerwowałeś?
    że niby czym sobie na to zasłużyłem?

    po prostu wiem, bo już kupiłem 100 sztuk - na szczęście pozwolili mi oddać

  • 9. Data: 2017-05-08 12:52:26
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/gniazdo-DIN8.JPG

    ten po lewo...

    na tym po prawo widać, na czym polega centralny bolec,
    bo na tym po lewo, widać, że centralny wcale nie jest centralny...

  • 10. Data: 2017-05-08 13:05:31
    Temat: Re: poszukiwany SCART
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no żesz kur... europa (że zacytuję) ostro "zdjęła" z rynku wtyki EURO,
    czy Ktoś może wie gdzie jeszcze można kupić wtyki EURO?