  • 1. Data: 2009-01-03 20:21:48
    Temat: poszukiwany układ transmisji różnicowej
    Od: "CosteC" <c...@s...konto.pl>

    Witam

    Poszukuję czegoś w stylu MC3486/ MC3487 (RS422) ale najchętniej reciver i
    transmiter w jednej obudowie. Miło by było też jakby jadł mniej prądu przy
    transmisji 10Mbit. Generalnie coś mniejszego/SMD na 10Mbit. Najlepiej do
    kupienia w sklepie na rogu/TME. Czy zostaje tylko coś a'la MAX485 jeden w
    jedną stronę drugi w drugą?

    Pozdrawiam
    CosteC

  • 2. Data: 2009-01-04 12:51:23
    Temat: Re: poszukiwany układ transmisji różnicowej
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > kupienia w sklepie na rogu/TME. Czy zostaje tylko coś a'la MAX485 jeden w

    Texas robi układy na tę prędkość> Tutaj masz wygodną wyszukiwarkę:
    http://focus.ti.com/paramsearch/docs/parametricsearc
    h.tsp?family=analog&familyId=544&uiTemplateId=NODE_S
    TRY_PGE_T
    K.

  • 3. Data: 2009-01-10 06:16:52
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 3 Jan 2009 21:21:48 +0100 "CosteC" <c...@s...konto.pl>
    napisał:

> [...]
    >kupienia w sklepie na rogu/TME. Czy zostaje tylko coś a'la MAX485 jeden w

    Przecież są MAXy które mają niezależny nadajnik i odbiornik w jednej
    paczce, np. MAX3460, MAX3461 - 20Mbps. Obudowa SO14. Nie wiem jak z
    dostępnością w Polszy. Zresztą na stronie Maxima masz więcej takich
    scalaków (użyj wyszukiwania parametrycznego, oni mają je świetnie
    zrobione), może trafisz coś co da się w naszym kraiku kupić.

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 4. Data: 2009-01-10 12:04:23
    Od: "CosteC" <c...@s...konto.pl>

> [...]
    > scalaków (użyj wyszukiwania parametrycznego, oni mają je świetnie
    > zrobione), może trafisz coś co da się w naszym kraiku kupić.

    No właśnie, chciałbym coś kupowalnego i sprawdzonego, strony producentów to
    jedno a rzeczywistość swoje. MC3486/7 niby jest ok ale grzeje sie bardzo
    pozatym nie chce 2x4 nadajniki/odbiorniki tylko po jednej kości góra

    Pozdrawiam
    CosteC