  • 1. Data: 2009-01-03 21:19:00
    Temat: HDD 2,5
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Witam
    poszukuje HDD 2,5 o pojemności ok 1 Gb . Może ktoś wie gdzie można kupić
    najlepiej nowe .
    Marek S

  • 2. Data: 2009-01-03 22:01:48
    Temat: Re: HDD 2,5
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    "Marek S" <s...@o...pl> wrote in message
    > Witam
    > poszukuje HDD 2,5 o pojemności ok 1 Gb . Może ktoś wie gdzie można kupić
    > najlepiej nowe .

    "nowych" nie kupisz bo pewnie nikt już nie robi, chyba ze w jakichś
    specjalnych wersjach (militarne, kosmiczne itp), raczej "nieuzywane", z
    zapasów części zamiennych. Na przykład na ebay.com

    @

  • 3. Data: 2009-01-03 22:06:42
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.01.2009 Artur Miller <a...@d...com> napisał/a:

> [...]
    > specjalnych wersjach (militarne, kosmiczne itp), raczej "nieuzywane", z
    > zapasów części zamiennych. Na przykład na ebay.com

    A nie lepiej jakieś CF z odpowiednimi przejściówkami?
    Przy tej pojemności to z hdd będzie problem.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 4. Data: 2009-01-03 22:33:11
    Od: Marcin <g...@d...TEGO.NIE.MA>

    Marek S pisze:
    > Witam
    > poszukuje HDD 2,5 o pojemności ok 1 Gb . Może ktoś wie gdzie można kupić
    > najlepiej nowe .
    > Marek S

    Mój kolega ma na sprzedanie dysk około 6GB PATA do laptopa.
    Niestety nowy nie jest.
    Pozdr. MD.

  • 5. Data: 2009-01-03 22:50:22
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    > "nowych" nie kupisz bo pewnie nikt już nie robi, chyba ze w jakichś
    > specjalnych wersjach (militarne, kosmiczne itp), raczej "nieuzywane", z
    > zapasów części zamiennych. Na przykład na ebay.com
    Na ebay nie ma , może ktoś wie gdzie takie mogą być nieużywane :)Cuda
    sie zdarzają ...
    M.S

  • 6. Data: 2009-01-03 22:53:39
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A nie lepiej jakieś CF z odpowiednimi przejściówkami?
    > Przy tej pojemności to z hdd będzie problem.

    niestety to laptopy 486 jak ktoś wie jak tam wsadzić na taśmę jakiś
    nośnik CF to by było super :)

  • 7. Data: 2009-01-03 23:05:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > niestety to laptopy 486 jak ktoś wie jak tam wsadzić na taśmę jakiś nośnik
    > CF to by było super :)

    Normalnie. Kupujesz na Allegro przejściówkę ze złączami 2,5" <-> CF
    wielkości połowy HD 2,5"
    Po wsadzeniu CF całość to 3/4 wielkości HD 2,5"
    Zmieścisz to bez najmniejszego problemu, tym bardziej, że 486 miały miejsce
    na grubsze twarde dyski, a nie taki jak obecnie robią "slim".

  • 8. Data: 2009-01-03 23:17:00
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=cf+ide

  • 9. Data: 2009-01-04 09:00:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > poszukuje HDD 2,5 o pojemności ok 1 Gb . Może ktoś wie gdzie można kupić
    > najlepiej nowe .
    > Marek S

    2GB ATA SSD mozna kupic nowe, dobre, tanie, ciche, energooszczedne

    Icek

  • 10. Data: 2009-01-04 09:58:10
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Icek pisze:

    > 2GB ATA SSD mozna kupic nowe, dobre, tanie, ciche, energooszczedne
    Icek
    ta tylko gdzie ?
    a na tym można postawić system ? (dos). Nigdy tego nie probowałem .
    googlalem i nie znalazłem CF poniżej 2 Gb . Mnie wystarczy 540 ( tyle
    były dyski )