  • 1. Data: 2010-05-18 09:28:02
    Temat: [powódź] Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Jak w temacie.
    Janko ty podobno lubisz opady...

    Gorąca prośba do grupowiczów o dokumentację żywiołu.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2010-05-18 09:45:23
    Temat: Re: [powódź] Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > Jak w temacie.
    > Janko ty podobno lubisz opady...

    Lubię, lubię ale ile można pstrykać to co inni? Kilka pstryków mam z
    wczoraj na stronie.
    Ale wyskoczę po południu, poziom ma jeszcze urosnąć. Odpukać, być może
    będzie szansa na bardzo oryginalne zdjęcia. Do rekordu z 1970 roku
    pozostało 15 cm i wciąż rośnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-05-18 09:45:58
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

> [...]
    > Ale wyskoczę po południu, poziom ma jeszcze urosnąć. Odpukać, być może
    > będzie szansa na bardzo oryginalne zdjęcia. Do rekordu z 1970 roku

    No ja właśnie zobaczyłem dębnicki... gdyby nie fakt, że za oknem leje
    pomyślałbym, że znowu kręciłeś suwaczkami w PS.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 4. Data: 2010-05-18 13:16:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Prosie, kilka dokumentacyjnych:

    TO jest Rudawa, nie Wisla ;)
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_01.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_02.jpg

    A to Wisla:
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_03.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_04.jpg
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_05.jpg

    Jeszcze z metr i zacznie zalewac przez most,
    a jakies dwa metry do szczytu walow.

  • 5. Data: 2010-05-18 14:01:58
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisa
    > TO jest Rudawa, nie Wisla ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_02.jpg
    >
    > A to Wisla:
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_03.jpg

    Ja pierdzielę !
    Kiedy ostatni raz tak było ?

    adam

  • 6. Data: 2010-05-18 14:18:35
    Od: "Waldo" <w...@n...com>

    http://www.cyfrowka.com/ftp/P1000821.jpg

    --
    Pozdrawiam, Waldemar
    -----------------------------------

  • 7. Data: 2010-05-18 14:19:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4bf29dd3$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" napisa
    > Ja pierdzielę !
    > Kiedy ostatni raz tak było ?
    > adam

    Ze sto lat temu?

  • 8. Data: 2010-05-18 14:30:18
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Ze sto lat temu?

    O qrwa, to nie daj Bóg niebawem Wenecję będziecie mieć.
    Ten most ze zdjęcia 03 akurat kojarzę, nie przypuszczałem, że aż tak ostro
    wezbrało.

    adam

  • 9. Data: 2010-05-18 14:46:47
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    gietrzy wrote:

    > Jak w temacie.
    > Janko ty podobno lubisz opady...
    >
    > Gorąca prośba do grupowiczów o dokumentację żywiołu.

    Proszę bardzo, poczytaj:
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=11333
    21&page=21

    tam masz najaktualniejszy stan, we wcześniejszych postach
    też jest nieco inoformacji plus zdjęcia.. Ogólnie masakra
    jakich mało gdyż "rekord" z powodzi w 1997 wynosił 870 cm
    zaś sytuacja w ciągu ostatnich paru godzin nastepująco
    się przedstawiała (za źródłem jak wyżej):

    14:00: 927 cm / 2180 m3/s
    14:30: 931 cm / 2200 m3/s
    15:00: 937 cm / 2230 m3/s
    15:30: 938 cm / 2230 m3/s
    16:00: 943 cm / 2260 m3/s

    TV(N24) podaje stan wody z około godzinnym opóźnieniem,
    teraz ich zdaniem jest 937 cm / czyli stan z 15.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 10. Data: 2010-05-18 14:50:28
    Od: "Waldo" <w...@n...com>