  • 1. Data: 2010-02-17 10:48:42
    Temat: prawko - zawieszenie kursu
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam.
    Moja druga połówka zaczęła jesienią teorię i niestety tej wiosny nie będzie
    mogła kontynuować.
    Czy ktoś przerabiał zawieszenie, bądź przedłużenie terminu ukończenia
    uprawnień?

    grzech
    vl800

  • 2. Data: 2010-02-17 13:19:16
    Temat: Re: prawko - zawieszenie kursu
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Wszystko kwestia tego, jak sie dogadasz ze szkola jazdy. Jesli druga
    polowka nie dostala jeszcze kwitu na ukonczenie kursu, to nie trzymaja
    jej zadne ramy czasowe, w ktorych musi zaliczyc kolejne egzaminy -
    tak, jakby kursu nie bylo.

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 3. Data: 2010-02-17 14:10:04
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    grzech pisze:
> [...]
    > będzie mogła kontynuować.
    > Czy ktoś przerabiał zawieszenie, bądź przedłużenie terminu ukończenia

    Ale co to znaczy "zaczela teorie"? Znaczy sie byla na egzaminie
    teoretycznym, czy zaczela kurs teoretyczny?
    Bo jak juz byla na egzaminie, to czas plynie i obawiam sie, ze nic sie
    nie da zrobic. Natomiast jesli zaczela kurs teoretyczny, to kwestia
    doagadania sie ze szkola jazdy.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 4. Data: 2010-02-17 14:25:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    grzech pisze:

    > Moja druga połówka zaczęła jesienią teorię i niestety tej wiosny nie
    > będzie mogła kontynuować.
    > Czy ktoś przerabiał zawieszenie, bądź przedłużenie terminu ukończenia
    > uprawnień?

    Siema,

    jeśli jest już po egzaminie teoretycznym (zaliczonym), to jego ważność
    trwa 6 m-cy (bez względu na to czy są złe warunki i odwołane jazdy
    praktyczne czy samemu odkłada się praktykę. Potem musi powtarzać (i
    zapłacić) za ponowny egzamin teoretyczny.

    Jeśli pytasz o zawieszenia samego kursu, to jak już Koledzy wspomnieli
    wszystko zależy od "widzimisie" Instruktora u którego się uczy.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 5. Data: 2010-02-18 07:20:21
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

> [...]
    > da zrobic. Natomiast jesli zaczela kurs teoretyczny, to kwestia doagadania

    Sęk w tym, że teorię zdała, zaczęła jazdy i nadejszła zima.
    Resztę jazd i egzamin chciała zrobić wiosną ale w "tym stanie";)
    raczej na motor jej nie pozwolę wsiąść.

    grzech
    VL800

  • 6. Data: 2010-02-18 08:04:02
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    grzech pisze:

    > Sęk w tym, że teorię zdała, zaczęła jazdy i nadejszła zima.
    > Resztę jazd i egzamin chciała zrobić wiosną ale w "tym stanie";)
> [...]

    No to raczej pozostaje zaczac od poczatku, bo watpie, zeby skamilina w
    WORD dala sie ugadac do czegokolwiek czego przepisy nie przewiduja....
    ewentualnie jeszcze raz papierek od szkoly jazdy mozesz potrzebowac, ale
    za to glowy nie dam, bo to chyba zalezy od misia, znaczy widzi-misia w
    konkretnym WORDzie - tu musisz dopytac.

    W sumie.... czymze jest prawko na motur w zestawieniu z "tym stanem"...

    Powodzenia

    KLOSZ

  • 7. Data: 2010-02-18 08:07:06
    Od: Glub <g...@g...com>

    "grzech" <z...@w...pl> wrote:

    > Sęk w tym, że teorię zdała,

    Teorię w WORDZIE czy egzamin wewnętrzny?

    > zaczęła jazdy i nadejszła zima.

    Mniemam ze teoretyczny wewnętrzny skoro mówisz ze zaczęła jazdy...

    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 8. Data: 2010-02-18 09:50:31
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > W sumie.... czymze jest prawko na motur w zestawieniu z "tym stanem"...

    W sumie racja:)
    Dokupię wózek boczny do vl-ki i wszyscy się zmieszczą;-)

    grzech
    vl800

  • 9. Data: 2010-02-18 11:02:01
    Temat: Errata
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Errata: dopiero wypowiedz Glub'a mi otworzyla oczy.... no faktycznie.
    Jesli to kwestia OSK to nie powinni robic chyba problemu. Chyba, ze sa
    nastawieni tylko i wylacznie na robienie kasy, to namowia na kurs od nowa...

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 10. Data: 2010-02-26 22:21:40
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    grzech pisze:
    > Sęk w tym, że teorię zdała, zaczęła jazdy i nadejszła zima.
    > Resztę jazd i egzamin chciała zrobić wiosną ale w "tym stanie";)
    > raczej na motor jej nie pozwolę wsiąść.

    Od egzaminu terotetycznego do praktycznego max 6 mcy, potem teorię
    trzeba zadawać jeszcze raz.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!