  • 1. Data: 2009-03-31 17:56:46
    Temat: Sony Ericsson C905
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Może ktoś podpowie, jak usunąć z pamięci te debilne dema gierek, obrazków
    etc. dodawanaych przez (w mioim przypadku) przez Orange? Normalne sposoby
    nie pomagają.

    --
    Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 2. Data: 2009-03-31 21:43:01
    Temat: Re: Sony Ericsson C905
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesiaczek pisze:
    > Może ktoś podpowie, jak usunąć z pamięci te debilne dema gierek, obrazków
    > etc. dodawanaych przez (w mioim przypadku) przez Orange? Normalne sposoby
    > nie pomagają.

    W swoim W580i dema gier normalnie usunęłam. Niektóre "rzeczy", np obrazki
    nie dają sie wcale usunąć, niektóre "rzeczy" dały się usunąć z poziomu
    programu MyPhone Eksplorer.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-03-31 23:14:34