  • 1. Data: 2010-01-10 20:30:30
    Temat: [press] Taddy mistrzem
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    siema

    Ten to ma talent i nawet ktos zauwazyl, ze cos znowu zdobyl ...
    http://tiny.pl/hm7f5

    --
    pozdr
    Rogal

  • 2. Data: 2010-01-12 12:04:23
    Temat: Re: Taddy mistrzem
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 10 Sty, 21:30, Grzegorz Rogala <a...@g...pl> wrote:
    > siema

> [...]

    Ale szał tu wywołałeś...
    Trafiłes z ta wiadomościa na te grupę ,że trudno gorzej .
    Mochero-motonici nie interesuja sie jakims Błażusiakiem, Gollobem
    itp .

  • 3. Data: 2010-01-12 12:15:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Ale szał tu wywołałeś...
    > Trafiłes z ta wiadomościa na te grupę ,że trudno gorzej .
    > Mochero-motonici nie interesuja sie jakims Błażusiakiem, Gollobem

    Sama prawda, Robercie. A kto to jest 'Taddy'? ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-01-12 12:36:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-12 13:04, robertbig pisze:

    > Ale szał tu wywołałeś...
    > Trafiłes z ta wiadomościa na te grupę ,że trudno gorzej .
    > Mochero-motonici nie interesuja sie jakims Błażusiakiem, Gollobem
    > itp .

    Ja to sie nawet i ucieszylem :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2010-01-12 12:37:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:

    > Sama prawda, Robercie. A kto to jest 'Taddy'? ;)

    Teddy.

    Teddy bear.

    Taki miś.

    Zupełnie jak u nas Miś Uszatek, tylko że Miś Uszatek jeździł w jednym
    odcinku na skuterze, a teddy choperem.

    http://www.huggableteddybears.com/biker-teddy-bear-n
    ina.html

    ciesesieziemoglempomóc

    KJ

  • 6. Data: 2010-01-12 13:59:38
    Od: majek - zagończyk <m...@g...com>

    jeśli miś... i u nas ... to tylko miś na miarę największych możliwości
    http://tinyurl.com/ybc25ep

    jeśli nie nasz tylko tamten to może taki:
    http://tinyurl.com/y9skuew

    żeby w temacie - ZUCH chłopak!

    pozdrawiam,
    majek-zagończyk

  • 7. Data: 2010-01-12 14:04:32
    Temat: Re: Taddy mistrzem [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > Teddy.
    >
    > Teddy bear.
    [...]
    > http://www.huggableteddybears.com/biker-teddy-bear-n
    ina.html

    Ale ze czoperem to poznales chyba po wyrazie pyska? Bo frendzli nie widze...

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef Sila Analizy & padaki ST955 / XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2010-01-12 14:09:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Sama prawda, Robercie. A kto to jest 'Taddy'? ;)

    Sie uprasza o niewyciąganie z wora. A poza tym ile razy mozna ochać i
    achać ? Sensacja to by była jakby w końcu czegoś NIE wygrał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-01-12 15:13:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-12 15:09, Magic pisze:
    > poza tym ile razy mozna ochać i
    > achać ? Sensacja to by była jakby w końcu czegoś NIE wygrał.

    no właśnie! moim zdaniem NIE WYGRA Dakaru 2010! I chyba 2011 też...

    --
    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2010-01-12 15:15:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-12 15:04, Kefir pisze:
    > Ale ze czoperem to poznales chyba po wyrazie pyska? Bo frendzli nie
    > widze...

    po kurtce - Sz.P.atafianie! :-P

    p.s. no i po rozmiarze... (vide co innego)

    --
    pozdr
    pj