  • 1. Data: 2010-01-10 23:21:20
    Temat: suzuki hayabusa k8 jako turystyk
    Od: "skate" <w...@g...pl>

    Cześć,
    Planuję wypad do Włoch na maj/czerwiec (na razie sam, ale 1-2 motocykle
    więcej mile widziane). Trasa: Alpy - Dolomity - Lago di Garda, cel:
    Toskania.
    Z dotychczasowego doświadczenia: zakładałem tankbag i plecak i wystarczało,
    ale to były trasy po Polsce. Z tankbagiem o wysokości ok 20 cm ponad 150
    chciało urwać głowę, chociaż jak się zdesperowałem i wcisnąłem podbródek w
    ten tankbag, to pojechałem i ponad 200. Ale tak się długo nie da. Tu nasuwa
    się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki:
    szyba akcesoryjna, stelaże, kufry, juki i kołczany.
    Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa.

    pozdro
    skate
    suzuki hayabusa k8
    chińczyk enduro 200 ccm też niezła k.

  • 2. Data: 2010-01-11 09:21:04
    Temat: Re: suzuki hayabusa k8 jako turystyk
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-11 00:21, skate pisze:
    > nasuwa
    > się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki:

    nie wiem czemu akurat pytasz WYLACZNIE o nowa bude busy? - ale u mnie
    szyba turystyczna MRA i kufer centralny Givi na dedykowanym stelazu daly
    rade

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-01-11 09:25:04
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-11 00:21, skate pisze:
    > Tu nasuwa
    > się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki:

    nie wiem czemu pytasz wylacznie o buze w nowej budzie? ale u mnie szyba
    turystyczna MRA i centralny kufer Givi na dedykowanym stelazu daly rade

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-01-11 10:39:16
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tylko dlatego, że stelaże prawdopodobnie się różnią, ale pewien nie jestem.
    Używasz tylko centralnego kufra?

    pozdro

  • 5. Data: 2010-01-11 11:03:02
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "skate" napisał w wiadomości

    > Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa.

    Jak do Toscanii to w zupełności wystarczy karta kredytowa ;-)

    Zacząłbym od szyby. Co prawda w K8 jest nieco wyższa niż w
    starszych modelach, ale mi osobiście w normalnej pozycji jeszcze
    przysłaniała górę zegarów. Po kilku próbach idąc od oryginału
    do turystycznej znalazłem się w środku z szyba sportową z garbem.
    Taka imo była najlepsza: nie przysłaniała zegarów jak oryginał i nie
    hałasowała jak turystyczna. Kolejna sprawa to kask, na trasę
    musi być taki żebyś mógł swobdonie kręcic głową przy 150
    bez pdrywania i gwizdów. Jak już sobie taki zestaw skomponowałem
    to jazda z tankbagiem > 30cm nie stanowiła wielkiego utrudnienia.
    Rzeczywistą porażką jest natomiast pełne okufrowanie buzy bo
    robi się z niej autobus o szerokości ca 120-130cm. i jest znacznie
    szerzej niż w lusterkach. K8 znaczaco się w tej dziedzinie nie zmieniła.
    Można z takim zestawem utrzymywać podróżną w okolicach 2 paczek
    i nic nie odpada, ale już w ciasnych winklach kufry czasem przycierają
    o asfalt. Pamiętaj też, że w takim sierpniu Dolomity są zakorkowane
    i jak się okufrujesz to będziesz stał w tych korkach jak każdy samochód.
    Jazda przez 30-50km na 1. biegu i półsprzęgle nie jest przyjemna.
    Wydaje się więc sensowan rada PJ-a, żeby założyć tylko topkejsa i
    ograniczyć klamoty do minimum. I na koniec: okufrowana buza
    wygląda tak paskudnie, że odechciewa się na nią wsiadać.

    Irek i ktm-y

  • 6. Data: 2010-01-11 11:35:53
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-11 11:39, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Używasz tylko centralnego kufra?

    tak - z bocznymi robi sie z buzy goldas... ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2010-01-11 12:33:26
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    skate pisze:

    > Trasa: Alpy - Dolomity - Lago di Garda, cel:
    > Toskania.

    samemu czy z plecakiem?
    jak plecak to jak wychowany motocyklowo?
    jak wychowany to wystarczy tankbag + topcase + sakwy tekstylne jak najwezsze
    jak niewychowany.. to zamow dhl ;)

> [...]
    > chciało urwać głowę, chociaż jak się zdesperowałem i wcisnąłem podbródek w
    Demonizujesz albo za duzo autem jezdzisz, na buzie nie wieje.

    > Ale tak się długo nie da.
    da sie, po 24h troszke boli glowa. Pozniej juz nie.

    > Tu nasuwa
    > się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki:
    > szyba akcesoryjna, stelaże, kufry, juki i kołczany.
    szyba mra (model z podgieta koncowka)
    stelaz pod topcase i 42-48l topcase zeby nie robic goldasa
    sakwy kappa/bagster jak musisz
    i voila :)
    moja wersja dwuosobowa http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/por089.JPG
    namiot,spiwory maty pelna niezaleznosc.. ale hotele wygodniejsze ;)
    na k4. Ale wymiary k8 sie nie zmniejszyly.

    > Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa.
    wystarcza.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2010-01-11 22:27:37
    Od: "skate" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > wystarcza.
    cicho, wiem.

    Dziękuję Koleżeństwu, będzie szybka i topcase.
    I sakwy na karty kredytowe.

    pozdro
    skate
    hayabusa
    chińczyk enduro

  • 9. Data: 2010-01-13 11:21:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    skate pisze:

    > Dziękuję Koleżeństwu, będzie szybka i topcase.
    > I sakwy na karty kredytowe.

    I taka mala uwaga, chociaz blisko jedziesz, ustaw sobie poprawnie klamki
    (w sensie poziomu a nie odleglosci od kiery) gdyz poniewaz w
    dlugotrwalej jezdzie (pow 12h) jak masz zle ustawione to nadgarstki tak
    dostaja, ze nastepnego dnia ciezko wziac kiere w rece.

    --
    pozdr
    Rogal