  • 1. Data: 2011-09-23 10:39:10
    Temat: problem z kompresją *.VOB na *.AVI
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Witam

    Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
    AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
    ktoś ma jakiś pomysł??

  • 2. Data: 2011-09-23 10:51:29
    Temat: Re: problem z kompresją *.VOB na *.AVI
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Heniutek" napisał w wiadomości grup
    > Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
    > AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
    > ktoś ma jakiś pomysł??

    Poczytaj logi i wyłącz automatyczny restart przy bsod.

  • 3. Data: 2011-09-23 11:08:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Heniutek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
    > AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera.
    Może Ci się procesorek przegrzewa?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-09-23 13:04:57
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 12:39, Heniutek pisze:
    > Witam
    >
    > Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
    > AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
    > ktoś ma jakiś pomysł??

    Za każdym razem dokładnie w tym samym miejscu?
    Co mówi BSOD?

  • 5. Data: 2011-09-24 12:47:14
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    > Za każdym razem dokładnie w tym samym miejscu?
    > Co mówi BSOD?
    -------------------------------------
    Mniej więcej w tym samym miejscu,
    Nie mogę odczytać BSOD boszybko znika.

  • 6. Data: 2011-09-24 17:34:01
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    > Może Ci się procesorek przegrzewa?
    ---------------------
    Grzał się proc. Odkurzyłem i działa.
    Dzięki za porady

  • 7. Data: 2011-09-28 08:28:24
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-24 14:47, Heniutek pisze:
    > Mniej więcej w tym samym miejscu,
    > Nie mogę odczytać BSOD boszybko znika.

    Wygląda na to, że masz problem z dyskiem twardym. Zajrzyj tu:
    Mój komputer ( prawym klawiszem ) > Właściwości > Zaawansowane > w
    sekcji "uruchamianie i odzyskiwanie" > Ustawienia > odptasz opcję
    "automatycznie uruchom ponownie" > Zastosuj. Teraz jak wyskoczy BSOD to
    system zatrzyma się nie restartując się. Wtedy będziesz mógł przepisać
    to co jest na ekranie.