  • 1. Data: 2011-09-23 15:59:22
    Temat: P4X266a a 1GB DDR - widzi 512MB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kość sprawdzona na innej płycie -- płyta widzi całość (1GB), test OK.

    Wkładam do płyty na chpisecie P4X266a (Kobian-Mercury NDSUX) -- płyta widzi
    tylko 1 bank i 512MB (obok jest kość 512MB i tam widzi oba banki).

    Specyfikacja RAM-u to: GOODRAM 1GB, 64Mx8, dram chips:16, ranks:2, sides:2
    (GR400D64L3/1G).

    Co może być przyczyną, że nie hula cały 1GB?

  • 2. Data: 2011-09-23 17:06:39
    Temat: Re: P4X266a a 1GB DDR - widzi 512MB
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    > Kość sprawdzona na innej płycie -- płyta widzi całość (1GB), test OK.

    Kości to możesz sprawdzać na swoim psie. To jest moduł. I nie 1 GB, tylko 1 GiB.

    > Co może być przyczyną, że nie hula cały 1GB?

    Poczytaj dokumentację chipsetu to się dowiesz.

  • 3. Data: 2011-09-26 13:48:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 23 Sep 2011 19:06:39 +0200, w <j5ie95$bsu$1@inews.gazeta.pl>, "qwerty"
    <q...@p...fm> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Kości to możesz sprawdzać na swoim psie. To jest moduł. I nie 1 GB, tylko 1 GiB.

    Wow, mistrzu, gdzie byłeś, gdy Twoja mama kultury uczyła swoje dzieci?

    > Poczytaj dokumentację chipsetu to się dowiesz.

    Tak? To pokaż, w którym miejscu, bo ja widziałem tylko wzmianki, że obsługuje
    wszystko, nawet kości z ECC i Registered. A googlownica (wyobraź sobie, że
    szukałem) również nic konkretnego nie podała.