    From: "czechoo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: problem z przeglądarką...
    Date: Thu, 13 May 2004 11:25:48 +0200

    Witam grupę ..

    Mam następujący problem. Moja przegladarka IE 6.0 od pewnego czasu zaczela
    szaleć. Wsyakuje mi mas różnych okienek, strona startowa strandardowo
    ustawiona na blank jest nieprawidłowa (jakas wyszukiwarka sie wlącza) Co
    chciwla pojawiają się okienka reklamwe :( Nie mam juz sił, mój antywir nic
    nie wykrywa ;( Co zrobic ? Jakim programem sie posłużyć ??