  • 1. Data: 2011-08-18 21:00:34
    Temat: problem ze skrzynią biegów bandit 1200
    Od: mendzik <mendzik84@_NOSPAM_gmail.com>

    witam Mam problem ze skrzynią biegów w swojej suzi a konkretniej z 3
    biegiem gdy go wrzucam i jadę na nim to strasznie grzęcholi. Oczywiście
    wchodzi bez problemu jak cała reszta . jest to dość uciążliwe i głośno
    chrupocze jak by ocierały się jakieś zębatki czyżby cała skrzynia do
    wymiany?? jezeli tak to w jaki sposób mógłbym się dostać do skrzyni czy
    jest konieczne wyjęcie silnika z ramy? może jest jakiś inny sposób
    dostania się do skrzyni pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-18 21:07:07
    Temat: Odp: problem ze skrzynią biegów bandit 1200
    Od: robertbig <r...@w...pl>