  • 1. Data: 2009-01-12 10:10:00
    Temat: problem ze wzmacniaczem
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Witam wszystkich i mam taki problem ze wzmacniaczem diora WS 354A a
    manowiecie na jednym kanale zaczeło robić się dziwne sprzężenie i buczy ,
    gdy podpiołem do niego inną kolumnę to też buczy ale gdy ją odepnę to
    buczenie ginie praktycznie całkowicie , jak jest podpięta kolumna a
    podgłaszam to buczenie też jest głośniejsze . Wzmacniacz mam podpięty pod
    komputer i to się zrobiło nagle nic wczesniej nie kombinowałem. Nie mam
    schematu od niego a na elektronice znam się tyle o ile , jeżeli kotś wie
    który element poleciał to go wymienię tylko zabardzo nie wiem który.

  • 2. Data: 2009-01-12 16:13:22
    Temat: Re: problem ze wzmacniaczem
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Bynio pisze:
> [...]
    > mam schematu od niego a na elektronice znam się tyle o ile , jeżeli kotś
    > wie który element poleciał to go wymienię tylko zabardzo nie wiem który.

    Czekaj, nie rozumiem... skąd Ci buczy?? Z głośnika?? I jak go odpinasz
    to przestaje - czy w tym jest coś dziwnego?? ;)... głośnik niepodłączony
    nie ma prawa buczeć ;P... Ale o tym chyba wiesz, więc zapewne chodziło o
    coś innego. Napisz dokładnie co masz podłączone do tego wzmacniacza i
    jakie to buczenie jest.

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-01-12 17:42:45
    Od: "TataPsychopata" <p...@k...net.pl>

    Użytkownik "Bynio" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > schematu od niego a na elektronice znam się tyle o ile , jeżeli kotś wie
    > który element poleciał to go wymienię tylko zabardzo nie wiem który.

    A nie masz przypadkiem mikrofonu podłączonego do komputera? Sprzęga się...

  • 4. Data: 2009-01-12 18:13:21
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Wzmacniacz mam podłączony do komputera a do wzmacniacza sa podpięte dwie
    kolumny i jedna z nich buczy . Jak podgłaszałem dźwięk to buczenie też
    wzrastało. Więc odpiołem tą jedną kolumnę bo niedało się tego słuchać i mam
    w tej chwili podpiętą jedną kolumnę. Mam tez podpięty mikrofon ale jest w
    miejscu oddalonym (kolumny na podłodze a mikrofon na biurku) i do niedawna
    było dobrze a nic nie zmieniałem żeby po tym tak się zadziało.

    Użytkownik "TataPsychopata" <p...@k...net.pl> napisał w
    wiadomości news:gkfvsu$cl1$1@mx1.internetia.pl...

  • 5. Data: 2009-01-12 18:39:26
    Od: "tomix" <p...@n...pl>

    Zamień miejscami wtyczki na kablu od komputera które są wpięte we wzmacniacz
    i sprawdź czy buczenie zamieni się miejscami.

  • 6. Data: 2009-01-12 18:46:20
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "tomix" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zamień miejscami wtyczki na kablu od komputera które są wpięte we
    > wzmacniacz i sprawdź czy buczenie zamieni się miejscami.

    Zmieniełem i nic to nie dało ale małe sprostowanie bo jednak jak podgłaszam
    to buczenie jest takie same i nie narasta.

  • 7. Data: 2009-01-12 21:29:20
    Od: "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl>

    > Zmieniełem i nic to nie dało ale małe sprostowanie bo jednak jak
    > podgłaszam to buczenie jest takie same i nie narasta.

    Padł wzmacniacz, a właściwie jeden kanał.

    Spróbuj jeszcze całkowicie odłączyć go od komputera
    i wszelkich innych źródeł sygnału wejściowego.
    I zobacz, czy buczy

    Tadek

  • 8. Data: 2009-01-13 07:08:33
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl> napisał w wiadomości

    > Padł wzmacniacz, a właściwie jeden kanał.
    >
    > Spróbuj jeszcze całkowicie odłączyć go od komputera
    > i wszelkich innych źródeł sygnału wejściowego.
    > I zobacz, czy buczy
    >
    > Tadek

    Jak odłączyłem ten kanał od komputera to buczało nadal . Jeżeli możecie
    podać oznaczenie na płycie układu który mam wymienić to będę wdzięczny.
    Zgubiłem schemat od tego ale wiem że wielu ludzi to jeszcze ma bo dawniej
    były sprzedawane ze sprzetem.

  • 9. Data: 2009-01-13 07:19:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Bynio napisał:

> [...]
    > podać oznaczenie na płycie układu który mam wymienić to będę wdzięczny.
    > Zgubiłem schemat od tego ale wiem że wielu ludzi to jeszcze ma bo

    Po pracy na priva mogę ci podesłać schemat

  • 10. Data: 2009-01-13 09:25:00
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po pracy na priva mogę ci podesłać schemat

    A podasz też który to element będzie do wymiany ? Będę wdzięczny