  • 1. Data: 2004-05-16 19:03:29
    Temat: problemw dostępie do neo + (lubuskie, wielkopolska)
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Od godz 10.06 do 19.36 wystąpiły problemy z logowaniem do usługi Neostrada z
    części bylego woj. poznańskiego, gorzowskiego oraz lubuskiego (błąd 721).
    To takie zastępstwo TP S.A.

    Z poważaniem
    Marcin Szczygielski

  • 2. Data: 2004-05-17 19:59:00
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Szczygielski napisał:

    > Od godz 10.06 do 19.36 wystąpiły problemy z logowaniem do usługi Neostrada z
    > części bylego woj. poznańskiego, gorzowskiego oraz lubuskiego (błąd 721).
    > To takie zastępstwo TP S.A.

    Takie długie awarie nie przechodzą przez moderację ;P
    --
    Olek

  • 3. Data: 2004-05-18 23:00:00
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Olek wrote:

    > Takie długie awarie nie przechodzą przez moderację ;P

    Moderację czego ?

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 4. Data: 2004-05-18 23:18:40
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomasz Śląski napisał:

    > Moderację czego ?

    Oj tak sobie żartuję, o automoderacji p.i.k - może przechodzi przez pion
    marketingu w departamencie pablik relejszyns wydziału neostrady.
    --
    Olek

  • 5. Data: 2004-05-19 05:00:11
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Olek napisał:

    > Oj tak sobie żartuję, o automoderacji p.i.k - może przechodzi przez pion
    > marketingu w departamencie pablik relejszyns wydziału neostrady.
    Dokładnie :)
    Na pl.internet.komunikaty nie ma nawet wzmianki o tej "małej" awarii .

    Marcin