  • 1. Data: 2004-05-16 13:14:10
    Temat: ....przyszłość polskich stron ???
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    wymiękam poprostu :/

    http://www.ekwador.pl/

    futszaK
    598339018 888010641
    W Polsce barierą w korzystaniu z Internetu są wysokie ceny połączeń
    telefonicznych - wynika z raportu przedstawionego w Brukseli.

  • 2. Data: 2004-05-16 13:54:14
    Temat: Re: ....przyszłość polskich stron ???
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > wymiękam poprostu :/
    Zdziwiony? Nie pierwsza i nie ostatnia...

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 3. Data: 2004-05-16 14:27:30
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    futszaK wrote:
> [...]
    > W Polsce barierą w korzystaniu z Internetu są wysokie ceny połączeń
    > telefonicznych - wynika z raportu przedstawionego w Brukseli.

    no i omijam takie strony, bo w NN po pierwszym glosowaniu nie 'aktywuja'
    sie nastepne przciski, a zmieniac przegladarki na ie czy opera mydlana
    nie mam zamiaru.

    pozdro.

  • 4. Data: 2004-05-16 14:36:03
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Sun, 16 May 2004 16:27:30 +0200
    From: kamil kapturkiewicz

    [...]

    > no i omijam takie strony, bo w NN po pierwszym glosowaniu nie 'aktywuja'
    > sie nastepne przciski, a zmieniac przegladarki na ie czy opera mydlana
    > nie mam zamiaru.

    Nie trzeba wcale głosować, wystarczy zajrzeć do źródła strony i zobaczyć,
    że pod trzecim przyciskiem jest http://www.ekwador.pl/index2.php .

    --
    RRBL: http://rbl.rangers.eu.org/
    "Junk mail is war. RFCs do not apply."

  • 5. Data: 2004-05-16 14:42:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 16 May 2004 16:27:30 +0200, w <c87tm8$67b$1@81.210.96.100>, kamil
    kapturkiewicz <h...@w...pl-> napisał(-a):

    > no i omijam takie strony, bo w NN po pierwszym glosowaniu nie 'aktywuja'
    > sie nastepne przciski, a zmieniac przegladarki na ie czy opera mydlana
    > nie mam zamiaru.

    A mnie zadziałało :). I strona dostała 2 x "dno" :))

  • 6. Data: 2004-05-16 15:02:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Sun, 16 May 2004 16:42:43 +0200,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> screamed:

    > A mnie zadziałało :). I strona dostała 2 x "dno" :))

    Mnie zastanawia sens głosowania (oceny) strony przed momentem
    jej pierwszego ujrzenia... <:

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 7. Data: 2004-05-16 15:04:00
    Od: Marcin Frankowski <a...@a...spam.com>

    Przesłuchiwany(a) kamil kapturkiewicz <h...@w...pl-> w związku ze
    sprawą o symbolu <news:c87tm8$67b$1@81.210.96.100> dn. Sun, 16 May 2004
    16:27:30 +0200 zeznał(a), co następuje:

    > no i omijam takie strony, bo w NN po pierwszym glosowaniu nie 'aktywuja'
    > sie nastepne przciski, a zmieniac przegladarki na ie czy opera mydlana
    > nie mam zamiaru.

    Etam, narzekasz. Niecała minuta popatrzenia w kod i znajdujesz, że
    dalsza strona, do której możesz dostać dostęp niby dopiero po dwóch
    głosowaniach, to index2.php. A że nic tam ciekawego nie znalazłem to
    insza inszość...

    --
    Z szaconeczkiem, Marcin
    http://nowazelandia.prv.pl http://antyspam.prv.pl

  • 8. Data: 2004-05-16 19:19:20
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    Marcin Frankowski wrote:
> [...]
    > dalsza strona, do której możesz dostać dostęp niby dopiero po dwóch
    > głosowaniach, to index2.php. A że nic tam ciekawego nie znalazłem to

    pewnie dlatego nie zagladam w kod bo takie strony sa z reguly puste ;)
    a do tego jestem za leniwy.

  • 9. Data: 2004-05-17 11:16:16
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Artur M. Piwko napisał:

    > Mnie zastanawia sens głosowania (oceny) strony przed momentem
    > jej pierwszego ujrzenia... <:

    ... a nie powinno, gdyż masz przed sobą internetową
    wizytówkę tanecznej oazy wielkopolskiej hołoty w |||.

    Szy.

  • 10. Data: 2004-06-16 22:46:20
    Od: "Chichot" <c...@B...com>

    UaU ale fajna strona - chyba normalnie na skale swiatowa
    heh ;]

    tylko jak na poziom swiatowy za malo pop-upow :]