  • 1. Data: 2014-03-12 01:07:50
    Temat: profesjonalna komorka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jesli cos sluzy do zarabiania pieniedzy, to przeciez jest
    profesjonalne

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,155983
    64,15_tys__dolarow__Tyle_zarobil_bezrobotny_fotograf
    .html

    widzial ktos te zdjecia ?

    J.

  • 2. Data: 2014-03-12 09:58:42
    Temat: Re: profesjonalna komorka
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2014-03-12 01:07, J.F. pisze:

> [...]
    > profesjonalne
    >
    > http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,155983
    64,15_tys__dolarow__Tyle_zarobil_bezrobotny_fotograf

    A gdzie jest napisane, że zarobić można tylko na fotkach z profi
    lustrzanki? W pewnym sensie też mam "profesjonalną komórkę", zdarza
    mi się zarabiać na teksturowanych modelach 3d, do tego konieczna jest
    możliwie duża baza fotek przeróżnych powierzchni. Wiele z nich cyknąłem
    komórką, "przy okazji", to już weszło mi w nawyk. Gdybym miał dla nich
    wszystkich targać D800 ze szklarnią, już dawno nabawiłbym się
    przepukliny. W docelowych rozdzielczościach, jakich potrzebuję, nie
    widać różnicy, a jeśli widać, to przeważnie na korzyść małej matrycy
    1/4' (przy mocno niepłaskich powierzchniach ogromna GO ratuje tyłek).