  • 71. Data: 2014-05-06 14:32:49
    Temat: Re: program konsolowy
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 14:18:41 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> [...]
    c++" jest dosyc ordynarnďż˝ wypowiedzďż˝] w liceach uczďż˝

    > c++ nie jest trudniejsze niďż˝ biologia w liceum.
    >
    > Mo�e dlatego, �e mi prowadzi�a pani po mikrobilogii;)
    >

    > Nie r�b z dziewczyn kretynek, kt�re nie ogarniaj�

    moglyby sie tego nauczyc (pomagalem jednej to wiem jak to idzie, na drugi dzień
    przyszła z potrójną piątką jak
    zwykle) tylko ze c++ sie do tego wyjatkowo mz nienadaje by katowac nim
    uczennice, do takiej nauki w szkole jest
    potrzebny jakis fajny sandbox z dostepem
    do jakiegos prostego api do grafiki

    nie chodzi o to ze nie moga ogarnac
    tylko o to ze program liceum ma
    wazniejsze i bardziej potrzebne
    rzeczy w programie, na przyklad polski
    lub kulture (historie sztuki itd,
    na co je katowac programowaniem)
    [dalej nie pisze na ten temat bo
    to jest ot i nietechniczne tematy ]

  • 72. Data: 2014-05-06 14:40:50
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 14:13:44 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > I mam zapieprza� po 100 plikach zmieniaj�c z -O2
    >
    > na -O0 jak chce coďż˝ zdebugowaďż˝?
    >
    > Kretynizm.

    > Bo proponujesz wywalenie pliku projektu.

    > Make robi to bez problemu.

    a jak to sie robi w make? (ten fikcyjny przyklad powyżej)

    a po co ustawiac przy budowaniu docelowe foldery?

    gdyby to bylo osadzone w plikach (i nawet nie byloby tego rozwiazania z wartswami lub
    jakiegos analogicznego) to bardzo
    łatwo robic to jakims toolem (moze bys wbudowany w ide/edytor - wazne jest to by
    informacja byla w zrodłach i byla ustandaryzowana/miedzyplatformowa)

  • 73. Data: 2014-05-06 15:55:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-06 14:32, firr pisze:

> [...]
    > uczennice, do takiej nauki w szkole jest
    > potrzebny jakis fajny sandbox z dostepem

    Grafika psuje niestety na początku programowania to co jest
    najważniejsze - czyli skupienie się na algorytmach. One w programowaniu
    są najważniejsze.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 74. Data: 2014-05-19 20:24:43
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-04-30 12:15, tusk, donald tusk pisze:
    > ja elektronik (...)

    Dobre, nawet bardzo dobre :-)

  • 75. Data: 2014-05-19 20:40:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-05-19 20:24, Robert Zemła pisze:

    > Dobre, nawet bardzo dobre :-)

    weź wyjaśnij pisowskim frajerom co powsko-europejska elita ma na myśli
    bo nie wiadomo...

  • 76. Data: 2014-05-20 20:09:37
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-05-19 20:40, tusk, donald tusk pisze:

    > weź wyjaśnij pisowskim frajerom co powsko-europejska elita ma na myśli
    > bo nie wiadomo...

    No tak. Zapomniałem że ty z tych mało rozgarniętych. Miałem na myśli to
    że jesteś tak samo marnym programistą jak elektronikiem, więc
    stwierdzenie że "jesteś elektronik" po prostu mnie rozbawiło.

  • 77. Data: 2014-05-20 20:18:39
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie no elektronikiem jestem lepszym
    wyraz temu dałem na przykład na mojej stronie:
    http://dupostrzelcommowimynie.eu/

  • 78. Data: 2014-05-20 23:25:30
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-05-20 20:18, tusk, donald tusk pisze:
    > nie no elektronikiem jestem lepszym
    > wyraz temu dałem na przykład na mojej stronie:
    > http://dupostrzelcommowimynie.eu/

    No faktycznie. Przekonałeś mnie że jesteś elektronikiem...