  • 1. Data: 2015-12-20 20:09:53
    Temat: projekt w Javie na J2SDK i Androida
    Od: Radoslaw Jocz <r...@g...com>

    witam
    mam projekt w Javie ktory pisze w Netbeansie pod Jave SE i w Eclipse pod Androida.

    Do Netbeans dalem biblioteke Androida i kompiluje to co jest konieczne do proprawnej
    kompilacji dla Java SE. Jednak nie kompiluje pakietow wykorzystujacych GUI z Andka bo
    to zbedne w Java_SE.

    W Eclipse mam skonfigurowane srodowisko do Androida i dodatkowo podlaczylem sie
    do zrodel z Netbensa. Ponadto mam ustawione odpowiednie excludes w projekcie aby
    miepotrzebnie nie wlaczalo do kompilacji klas ktore sa dla innej platformy.

    Aby obsluzyc funkcje graficzne zrobilem 2 wersje pakietow (po kilka klas)
    w korych sa analogiczne klasy i metody publiczne tylko wywoluja juz bezposrednio
    Graphics, albo Canvas w zaleznosci jaka to platforma.
    Te pakiety importuja juz moje standarowe biblioteki ktore sa w 100% przenosne.

    W projekcie mam sporo pakietow, wiekszosc bibliotek jest niezalezna od systemu
    docelowego. Jednak jest sporo importow pomiedzy pakietami.
    Wlasciwie mam tylko problem z importami bo w tym momencie
    (kiedys tak nie bylo)
    musze zmienic kilka importow aby kompilowalo sie pod Androida, mysle ze chyba
    przesadzilem z importami
    pomiedzy pakietami, musial bym zapuscic jakies narzedzie Case - UML
    aby wyswietlilo mi zaleznosci pomiedzy pakietami.
    Kiedys uzywalem Together, zalezalo by mi na tym aby odpalic to w NB
    bo tam mam wszystko co jest wspoldzielone.

    Mysle ze blad polega na tym ze robie importy gdzies w 2 strony (w gore chierarchii i
    w dol) i dlatego robi sie balagan.

    Napiszcie jak rozwiazujecie to w innych jezykach, moze to bedzie w jakims stopniu mi
    przydatne.

  • 2. Data: 2015-12-21 00:03:50
    Temat: modular programming + namespace aliasing
    Od: Radoslaw Jocz <r...@g...com>

    mysle ze w pewnym stopniu odnosi sie to do dwoch zagadnien:
    - modular programming
    - namespace aliasing

    co do UML to w Netbeansie niczego dobrze dzialajacego nie znalazlem,
    podobno w Eclipse cos niby jest