  • 1. Data: 2011-06-28 08:18:16
    Temat: prośba o identyfikację elementu
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Co to może być za element zaznaczony w kółku?
    http://www.bravo.republika.pl/element.jpg

    Siedzi to w przetwornicy zasilającej świetlówkę 36W.

    Sprawdzałem omomierzem i testerem diód i nie ma przejścia.
    Dzięki za pomoc
    Pozdr.
    Paweł

  • 2. Data: 2011-06-28 08:27:31
    Temat: Re: prośba o identyfikację elementu
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Siedzi to w przetwornicy zasilającej świetlówkę 36W.
    >
    > Sprawdzałem omomierzem i testerem diód i nie ma przejścia.

    To coś ma jakiś opis na obudowie.
    Wygląda jak dioda ale mogę się mylić.
    Pzdr

  • 3. Data: 2011-06-28 08:38:04
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Siedzi to w przetwornicy zasilającej świetlówkę 36W.
    >
    > Sprawdzałem omomierzem i testerem diód i nie ma przejścia.

    Diak
    Często stosuje się najpopulaniejszy DB3
    Łatwo się nie zmierzy, czy popsuty, ale pewnie dobry.
    EM

  • 4. Data: 2011-06-30 19:27:27
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    pawel wrote:
    > Siedzi to w przetwornicy

    Diak... miałem podobne w stroboskopie z jabela