  • 1. Data: 2010-06-18 09:37:03
    Temat: prośba o wskazanie lampy do sony a 350
    Od: " witek" <k...@g...pl>

    Posiadam aparat sony a 350 z obiektywem 18-200, chce dokupić do niego lampę
    błyskową. W związku z tym, że jestem laikiem w tym temacie proszę o wskazanie
    kilku modeli lamp kompatybilnych z w/w aparatem, a jednocześnie nie
    przerastających ceną i parametrami potrzeb foto-amatora.Swą wdzięczność za
    wskazania wyrażam z góry :-D .

  • 2. Data: 2010-06-18 10:16:50
    Temat: Re: prośba o wskazanie lampy do sony a 350
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    witek pisze:
> [...]
    > błyskową. W związku z tym, że jestem laikiem w tym temacie proszę o wskazanie
    > kilku modeli lamp kompatybilnych z w/w aparatem, a jednocześnie nie
    tzn?

    > i parametrami potrzeb foto-amatora.
    tzn?

    > Swą wdzięczność za
    > wskazania wyrażam z góry :-D .
    ale niemazaco

  • 3. Data: 2010-06-18 10:21:52
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik " witek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilku modeli lamp kompatybilnych z w/w aparatem, a jednocześnie nie
    > przerastających ceną i parametrami potrzeb foto-amatora.Swą wdzięczność za

    Od roku używam Metz 48-AF1 i mam o niej bardzo dobre zdanie :)

  • 4. Data: 2010-06-18 14:55:11
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam Minolta 3600 HSD, jestem z niej zadowolony i ją polecam. Za swoją
    zapłaciłem niecałe 400zł. Ale używam ją z A300, ale za to z obiektywem
    Sigma 18-300 (więc jeden warunek się zgadza) :);).
    Pozdrawiam - Waldek