  • 1. Data: 2010-06-18 11:09:38
    Temat: Studio - co na początek ?
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chciałbym się trochę pobawić w fotografię studyjną i
    plenerową z wykorzystaniem lamp błyskowych.

    Mam do dyspozycji body i 2 flash Canona ( 430EX i 580EX II) oraz
    pusty pokój z pomalowanymi na biało ścianami ;-).

    Myślałem by kupić
    http://allegro.pl/item1071801239_zestaw_studyjny_do_
    lamp_ttl_canon_nikon.html
    i do tego jeszcze jeden statyw i parasolkę (i chyba potrzebna by była
    jeszcze fotocela ?).

    580 podłączam kabelkiem do body i na statyw z parasolką (czy 2m to nie
    za mało na plener ?), a 430 na drugi statyw z parasolką.
    Tu chyba nie obejdzie się bez fotoceli ? Bo lampy nie będą się widziały
    przez parasolki (czy fotocela będzie dobrze działała w plenerze ?).

    Jakieś uwagi, podpowiedzi ? Budżet jak na razie nie więcej niż 350zł.

  • 2. Data: 2010-06-18 11:17:56
    Temat: Re: Studio - co na początek ?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.06.2010 13:09, RadekD wrote:
> [...]
    > przez parasolki (czy fotocela będzie dobrze działała w plenerze ?).
    >
    > Jakieś uwagi, podpowiedzi ? Budżet jak na razie nie więcej niż 350zł.

    Wyzwalacze radiowe.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 3. Data: 2010-06-18 11:18:53
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "RadekD" napisał
    > Chciałbym się trochę pobawić w fotografię studyjną i
    > plenerową z wykorzystaniem lamp błyskowych.
    >
    > Mam do dyspozycji body i 2 flash Canona ( 430EX i 580EX II) oraz
    > pusty pokój z pomalowanymi na biało ścianami ;-).

    Krótko mówiąc masz duży namiot bezcieniowy ; )
    BPNMSP

    adam

  • 4. Data: 2010-06-18 11:29:02
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Jun 18, 7:09 am, RadekD <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > My la em by kupihttp://allegro.pl/item1071801239_zestaw_studyjny
    _do_lamp_ttl_canon_ni...
    > i do tego jeszcze jeden statyw i parasolk (i chyba potrzebna by by a
    > jeszcze fotocela ?).
    >
    > 580 pod czam kabelkiem do body i na statyw z parasolk (czy 2m to nie
    > za ma o na plener ?), a 430 na drugi statyw z parasolk .
    > Tu chyba nie obejdzie si bez fotoceli ? Bo lampy nie b d si widzia y
    >     przez parasolki (czy fotocela b dzie dobrze dzia a a w plenerze ?).
    >
    > Jakie uwagi, podpowiedzi ? Bud et jak na razie nie wi cej ni 350z .

    Na poczatek radze pomyslec o zawieszeniu na scianach, czarnych lub
    cemnych szarych neutralnych i nie odblaskowych zaslon.
    Zrob to tak, zeby te zaslony w razie potrzeby odslanialy sciany
    calkowicie lub czesciowo.
    Moze ci sie taki system przydac bardziej niz przemalowywanie
    pomieszczenia.