  • 1. Data: 2010-01-13 14:01:21
    Temat: prymitywna centralka telefoniczna z funkcją przekierowania
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Z niezrozumiałych względów NETIA na liniach po TPSA nie umożliwia przekierowania
    na poziomie centrali.
    Potrzebuję więc centralkę, która odbierze telefon miejski i wykręci
    zaprogramowany numer
    komórkowy przez bramkę GSM. Bez żadnych komunikatów. Automatyczne chamskie
    przekierowanie.
    Oczywiście z mozliwośćią "pstryk" włączenia i wyłączenia.
    Żal wydawać 500 zł za centralkę potrafiącą 100 innych rzeczy. Samą bramkę GSM za
    280 zł znalazłem...
    Może jest jakiś taki fragment elektroniki choćby z systemu alarmowego lub
    jakiegoś bramofonu, któty by mi to zrobił tanio? Może ktoś zna niedrogą bramkę
    GSM, która to potrafi?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    Feromon

  • 2. Data: 2010-01-13 14:11:02
    Od: medenes <m...@g...pl>

    Feromon napisał(a):

    > Potrzebuję więc centralkę, która odbierze telefon miejski i
    > wykręci zaprogramowany numer
    > komórkowy przez bramkę GSM. Bez żadnych komunikatów. Automatyczne
    > chamskie przekierowanie.

    Konkretnego użądzenia nie mogę sobie przypomniec, ale jakas bramka VoIP
    z usluga u któregos operatora VoIP dawała taką możliwość. Pamiętam taki
    wątek na którejś grupie. Może warto rozważyć tą ścieżkę?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    medenes

  • 3. Data: 2010-01-13 14:21:44
    Od: medenes <m...@g...pl>

    medenes napisał(a):

> [...]
    > VoIP z usluga u któregos operatora VoIP dawała taką możliwość.
    > Pamiętam taki wątek na którejś grupie. Może warto rozważyć tą

    Tak waściwie to nie potrzebujesz nawet tego device'a. Przenosisz numer
    do ktoregos VoIPa, ustawiasz przekierowanie i masz np 0,25 PLN/min bez
    kosztów użądzenia. Może być? Tylko takiego prymitywnego wyłącznika nie
    będzie :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    medenes

  • 4. Data: 2010-01-14 17:01:07
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Z niezrozumiałych względów NETIA na liniach po TPSA nie umożliwia
    przekierowania
    > na poziomie centrali.

    żaden z kodów *# nie działa? Jeśli możesz to sprawdzić i potwierdzić,
    będzie informacja dla innych.

    e.