  • 1. Data: 2010-01-13 09:10:09
    Temat: Tzw. cyfrowe odbiorniki Panasonic RF 3700 i RU 350
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Ten pierwszy jest podobno z tzw. cyfrową syntezą częstotliwości a ten drugi
    ma tzw. RDS. Który radzicie kupić aby się cieszyć dobrym odbiorem,
    zapamiętanymi stacjami, dobrą barwą itd... Zależy mi na urządzeniu
    przenośnym, na baterię z możliwością sieci.

    Dziękuję...

  • 2. Data: 2010-01-13 09:16:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "salonowiec" <d...@p...onet.pl>
    > Ten pierwszy jest podobno z tzw. cyfrową syntezą częstotliwości a
    > ten drugi ma tzw. RDS. Który radzicie kupić aby się cieszyć
    > dobrym odbiorem,

    oprocz RDS ma zapewne synteze.

    > zapamiętanymi stacjami, dobrą barwą itd... Zależy mi na
    > urządzeniu przenośnym, na baterię z możliwością sieci.

    RDS to wyswietlanie paru danych na wyswietlaczu [to co stacja
    chce - jej nazwa, tytul utworu] i mozliwosc przeskakiwania
    odbiornika na inny nadajnik danej stacji. To drugie przydatne w
    samochodzie.

    Musisz sam sobie odpowiedziec co wolisz - bajery czy dluzsza prace
    na bateriach :-)

    Jeszcze jedno potrafi byc - ze na granicy zasiegu stacji radio sie
    ciagle przelacza i fonia co chwile pyka.

    J.

  • 3. Data: 2010-01-13 09:31:36
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    > Musisz sam sobie odpowiedziec co wolisz - bajery czy dluzsza prace na
    > bateriach :-)

    Ważniejszy byłby czas pracy na bateriach; jak się domyślam, RDS jest
    "bateriożerny". Ale, ciekawe, że ten bez RDS (RF 3700) jest o kilkadziesiąt
    zł droższy mimo, że to starszy model... Co może mieć lepszego?