  • 1. Data: 2011-05-07 12:28:54
    Temat: [prywata] http://code.google.com/p/openkubus/
    Od: Maciek P?i?z?? <p...@s...pl>

    Kto by sie podjal wykonania 2 egzemplarzy tego urzadzenia
    http://code.google.com/p/openkubus/ i w jakiej cenie?

    Chodzi o pierwszy procesor
    Mikroprozessor Taktrate Flash RAM EEPROM USB USB-Stack
    Atmega32 16 MHz 32 kB 1 kB 512 Bytes USBN9604 LUFA

    ale z LUFA. O ile pamietam ten atmega32 mia AES na pokladzie, jesli nie to
    tak by mial sprzetowe szyfrowanie AES. Dodatkowo system powinien miec 5 diod
    i 5 przyciskow a nie jeden. Całość w obudowie pendrive.

  • 2. Data: 2011-05-07 14:04:35
    Temat: Re: [prywata] http://code.google.com/p/openkubus/
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-07 14:28, Maciek P?i?z?? pisze:
> [...]
    > tak by mial sprzetowe szyfrowanie AES. Dodatkowo system powinien miec 5 diod
    > i 5 przyciskow a nie jeden. Całość w obudowie pendrive.

    Cos ci sie pokielbasilo AES i ATMEGA ?

    Proponuje Teensy na atmega32u2 to to samo mam tego 200szt po 30zl.

  • 3. Data: 2011-05-07 14:47:52
    Od: Maciek P?i?z?? <p...@s...pl>

    Odziumito wrote:

    > Cos ci sie pokielbasilo AES i ATMEGA ?
    >
    > Proponuje Teensy na atmega32u2 to to samo mam tego 200szt po 30zl.

    a dorobisz przyciski i diody?

  • 4. Data: 2011-05-07 15:44:26
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-07 16:47, Maciek P?i?z?? pisze:

    > a dorobisz przyciski i diody?

    A w oponki tez napierdziec ?

  • 5. Data: 2011-05-07 18:12:23
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-07 17:44, Odziumito pisze:

> [...]

    Strona zgłoszona jako dokonująca ataków.

    JK

  • 6. Data: 2011-05-07 18:37:53
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-07 20:12, JK pisze:

    > Strona zgłoszona jako dokonująca ataków.

    Chyba na binn ladena .

  • 7. Data: 2011-05-07 18:44:41
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    > Strona zgłoszona jako dokonująca ataków.

    Co ty pierdolisz palancie, napisalem ze mam identyczne jak na zdjeciu do
    sprzedania i jest to to samo co openkubus .

    Atakow chyba na Perl Harbor albo baze binn ladena.

  • 8. Data: 2011-05-07 19:46:04
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 07.05.2011 16:04, Odziumito wrote:

    > mam tego 200szt po 30zl.

    Wystaw na Allegro

  • 9. Data: 2011-05-07 20:59:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Odziumito,

    Saturday, May 7, 2011, 8:37:53 PM, you wrote:

    > Chyba na binn ladena .

    Komunikat programu antywirusowego:

    ===8<===
    Strona zgłoszona jako dokonująca ataków!

    Strona www.teensy.pl została zgłoszona jako strona stanowiąca
    zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami
    bezpieczeństwa.

    Tego rodzaju strony mogą próbować instalować oprogramowanie
    wykradające poufne dane, używające komputera do pośredniczenia w
    atakach lub uszkadzające system.Niektóre szkodliwe strony celowo
    rozpowszechniają niebezpieczne oprogramowanie, ale większość z nich
    działa na serwerach, na które nastąpiło włamanie.
    ===8<===

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-05-07 21:00:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Odziumito,

    Saturday, May 7, 2011, 8:44:41 PM, you wrote:

    > Co ty pierdolisz palancie,

    Zachowuj się - nie jesteś u siebie w domu!

    > napisalem ze mam identyczne jak na zdjeciu do
    > sprzedania i jest to to samo co openkubus .
    > Atakow chyba na Perl Harbor albo baze binn ladena.

    Strona została _zgłoszona_ jako dokonująca ataków.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl