  • 1. Data: 2011-05-08 14:52:45
    Temat: programator vellon
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś dłubał może w oprogramowaniu programatora vellon (mam konkretnie
    vp-180)?
    czy można zmusić nowe oprogramowanie do współpracy ze starym niewykrywanym
    programatorem? czy zwiększy się wtedy liczba obsługiwanych układów? czy nie
    i nie warto się męczyć?

  • 2. Data: 2011-05-08 16:43:57
    Temat: Re: programator vellon
    Od: Odziumito <t...@s...com>

> [...]
    > niewykrywanym programatorem? czy zwiększy się wtedy liczba obsługiwanych
    > układów? czy nie i nie warto się męczyć?

    Mam 480 i narazie dziala nie wiem jak u ciebie ale moj programator
    dziala z najnowszym softem.
    Najlepiej pogadaj z supportem mysle ze ci pomoga sa komunikatywni.