    From: "jank" <j...@n...fr>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: przechodze z Neostrady na ....
    Date: 3 Feb 2007 17:20:26 -0800

    witam
    korzystajac z zmiany warunkow umowy Neostrady mam okazje zerwac z nia
    umowe i wybrac bardziej elastycznego operatora.
    Wlasciwie to chce pomoc mojej 65 letniej mamie ktora jest
    poczatkujacym,niezle sie zapowiadajacy internauta samoukiem.
    Poniewaz placi kolosalne oplaty abonementowe za telefon TP( "wolne
    weekendy"), Neostrade, kablowke mysle ze moglaby spokojnie
    zaoszczedzic wybierajac jednego operatora z TV przez Internet i
    telefonem przez VOIP.
    Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
    ADSL... czy mozecie mi cos podpowiedziec?
    Krzysiek