  • 21. Data: 2011-05-05 06:04:15
    Temat: Re: przechowywanie / parkowanie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Wojtek Sobociński napisał(a):

    > hehe, ja tak samo :)

    a ja mam koreanski :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2011-05-05 08:29:00
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    W dniu 04.05.2011 13:32, PN pisze:

    > Wynajem garażu w moich okolicach kosztuje od 250 zł miesięcznie (przy
    > wielkim szczęściu), a to za drogo.
    > Jak uważasz, że to za drogo, to zanim zdasz egzamin i kupisz moto to porozglądaj
    się po okolicznych parkingach strzeżonych. Może stoi tam jakie moto i właściciel
    byłby skłonny garaż do spółki wynająć.

  • 23. Data: 2011-05-05 10:42:08
    Od: amos <g...@g...com>

    On 4 Maj, 14:33, PN <k...@w...pl> wrote:
    > Po drugie, w Polsce te skuterki można ujeżdżać z tego co wiem do max 45
    > km  na godzinę, a mi nawet te 65 w Grecji było sporo za mało dla
    > komfortowego poruszania się. Więc tak czy siak musiałbym robić prawko A.
    > A skoro już to prawko zrobię, to bez sensu się ograniczać do skuterka.
    > Tym sposobem doszedłem do motocykla i trafiłem na tą grupę.

    Sa tez skutery, ktore maja wiecej niz 30KM, dodatkowo wielki bagaznik,
    duza/wysoko szybe, brak koniecznosci recznego duszenia sprzegla i
    mozliwosc jazdy powyzej 120km/h. Koszt zakupu i utrzymania oczywiscie
    proporcjonalny do jego niewatpliwych zalet.

    Oczywiscie frajda zupelnie inna, jednak wiatr we wlosach poczujesz
    mimo, ze nie ma 3s do setki.
    No i prawko wypadaloby miec.

    Sam wymienilem taki skuter spowrotem na moto, jednak mimo wszystko
    polecam rozwazyc/sprobowac.
    --
    zdrowka
    amos

  • 24. Data: 2011-05-06 07:18:51
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 4 Maj, 14:15, PN <k...@w...pl> wrote:

    > Miałem cichą nadzieję, że ktoś napisze, że parkuje na ulicy i żeby się
    > nie przejmować;)

    Parkowac na ulicy i sie nie przejmowac. *

    Gawron
    AT

    *z dobra blokada i AC