  • 1. Data: 2010-04-07 09:06:08
    Temat: przednia szyba - accord 2008r.
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam,
    gdzie oprócz salonu kupię/wymienię szybę przednią własnie w tym samochodzie.
    W ASO z wymianą liczą 3 tys.
    Zawsze zostaje ewentualność rozliczenia tego przez ubezpieczyciela.

    mar

  • 2. Data: 2010-04-07 10:00:13
    Temat: Re: przednia szyba - accord 2008r.
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał
    > Witam,
    > gdzie oprócz salonu kupię/wymienię szybę przednią własnie w tym samochodzie.
    > W ASO z wymianą liczą 3 tys.

    Na ul.Morskiej 306

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-04-07 10:09:19
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Smerf wrote:
    > Witam,
    > gdzie oprócz salonu kupię/wymienię szybę przednią własnie w tym
    samochodzie.

    W każdym zakładzie zajmującym się szybami samochodowymi.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-04-07 11:41:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > gdzie oprócz salonu kupię/wymienię szybę przednią własnie w tym
    > samochodzie.
    > W ASO z wymianą liczą 3 tys.
    > Zawsze zostaje ewentualność rozliczenia tego przez ubezpieczyciela.

    na Nałęczowskiej w Hanesco :))
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-04-07 11:58:05
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > gdzie oprócz salonu kupię/wymienię szybę przednią własnie w tym
    > samochodzie.
    > W ASO z wymianą liczą 3 tys.
    > Zawsze zostaje ewentualność rozliczenia tego przez ubezpieczyciela.

    Za stacją paliw przy Biedronce jest warsztat, który wymienia/klei szyby
    ale raczej nie mają na stanie, więc trzeba się umówić poczekać aż
    sprowadzą.

  • 6. Data: 2010-04-07 12:00:53
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > na Nałęczowskiej w Hanesco :))
    > pzdr
    > GL

    Taniej będzie u Rysia z klanu albo u pana Włodzia na Wspólnej ;-p

    p.

  • 7. Data: 2010-04-07 12:47:10
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    jestem z opola.

    ale myslalem raczej o jakims miejscu w internecie gdzie kupię szybę, tudziez
    o jakies sieciowce.

    Do szyby przyklejony jest czujnik wycieraczek, nie wiem czy zwykły zakład
    sobie poradzi z przeklejeniem tego?

    mar

  • 8. Data: 2010-04-07 15:18:31
    Od: "M. Bąk" <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-07 09:06, Smerf pisze:

    > Zawsze zostaje ewentualność rozliczenia tego przez ubezpieczyciela.

    Przecież po to je chyba kupiłeś? No chyba, że masz AC dla lansu :)

  • 9. Data: 2010-04-08 00:19:46
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Smerf" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > tudziez o jakies sieciowce.
    > Do szyby przyklejony jest czujnik wycieraczek, nie wiem czy zwykły zakład

    Też dziś wymieniałem szybę w Accordzie 2008, zapłaciłem 3150 (ASO Warszawa),
    w tym sama szyba 1610 a reszta materiały i robocizna. Pójdzie w AC, szkoda
    zniżek ale po to jest.

  • 10. Data: 2010-04-08 09:41:38
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Też dziś wymieniałem szybę w Accordzie 2008, zapłaciłem 3150 (ASO
    > Warszawa), w tym sama szyba 1610 a reszta materiały i robocizna.

    z ciekawości 1500zł robocizna? czy też wymieniali jakieś uszczelki i inne
    ustrojstwa wokół?
    bo szybiarze typu Jaan czy inni biorą za samą operację wymiany 100-150zł,
    więc do 1500 to trochę daleko,
    brat