  • 1. Data: 2010-04-06 21:08:25
    Temat: Corolla vs Civic
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Witam
    Mając do wyboru Corolle i Civic'a z roczników 2004-2005 który z tych
    samochodów jest "sensowniejszy" (5-drzwiowy hatchback) ? Chodzi mi o
    awaryjność, komfort jazdy, zawieszenie itp. Budżet około 32k PLN,
    rodzina 2+1 (już bez wózka ;) )
    Jakie silniki są szczególnie polecane a a których się wystrzegać - moje
    roczne przebiegi w okolicach 20k km, 75% miasto.
    Dzięki za info.

    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-07 07:36:59
    Temat: Re: Corolla vs Civic
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie silniki są szczególnie polecane a a których się wystrzegać - moje
    > roczne przebiegi w okolicach 20k km, 75% miasto.

    Polecam Civic'a, 1.6, 110 KM Vtec, i wcale nie dlatego, że chce takiego
    sprzedać :) Praktycznie bezawaryjny.

  • 3. Data: 2010-04-07 08:11:34
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > Jakie silniki są szczególnie polecane a a których się wystrzegać - moje
    > roczne przebiegi w okolicach 20k km, 75% miasto.

    Zawieszene na plus w Corrolli ze względu na cichsza pracę i nieco miększe,
    silnik w Corrolli 1.4 D4D moim zdaniem swietny - wydaje się ze ciągnie
    lepiej niż te 90 KM, jest przy tym cichy i bezawaryjny. Civic (5D) ma za to
    wiekszy bagaznik i wiecej miejsca na nogi z tyłu. W Civicu szukałbym silnika
    1.6 benz lub 1.7 CTDi - miałem taki.

  • 4. Data: 2010-04-07 10:49:56
    Od: marjan <k...@g...com>

    Jacek pisze:
> [...]
    > Jakie silniki są szczególnie polecane a a których się wystrzegać - moje
    > roczne przebiegi w okolicach 20k km, 75% miasto.

    Zdecydowanie bierz Civica, kupisz teraz za 30 kpln a za rok będzie już
    warty 40, te auta tak mają.

    O szczegółach możesz pogadać z tą panią, co jej nie styka ;)

    BP, NMSP

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 5. Data: 2010-04-07 11:30:11
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Jacek" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Jakie silniki są szczególnie polecane a a których się wystrzegać - moje
    > roczne przebiegi w okolicach 20k km, 75% miasto.

    Jak Corollke to co najmniej 1,6 benz. Diesli bym niebrał (wymiana napędu
    rozrządu w d4d 116 km kosztuje 1200 zł). Ta benzynka jest nie najgorsza,
    mnie spalanie 100% miasto z korkami wychodi 8.5, trasa 6.5 a można zejść
    niżej

  • 6. Data: 2010-04-07 11:49:27
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Jacek" <j...@w...pl> wrote in message
    >

    > Jak Corollke to co najmniej 1,6 benz. Diesli bym niebrał (wymiana napędu
    > rozrządu w d4d 116 km kosztuje 1200 zł).

    W 1.4 D4D jest łańcuch...

  • 7. Data: 2010-04-07 11:58:33
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Agent pisze:

    > W 1.4 D4D jest łańcuch...

    No właśnie ja się najbardziej zastanawiam nad dieslem 1.4, jak wygląda
    awaryjność w tym silniku czy wrażliwość na jakość paliwa?

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2010-04-07 12:31:05
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > No właśnie ja się najbardziej zastanawiam nad dieslem 1.4, jak wygląda
    > awaryjność w tym silniku czy wrażliwość na jakość paliwa?

    Mogę tylko powiedzieć że na kilka sztuk u nas w firmie nie słyszałem o
    żadnych awariach, silniki te prawdopodonie nie mają też koła dwumasowego ale
    to do sprawdzenia jest. Filtra DPF też chyba nie ma.

  • 9. Data: 2010-04-07 13:59:49
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Agent pisze:

> [...]
    > żadnych awariach, silniki te prawdopodonie nie mają też koła dwumasowego
    > ale to do sprawdzenia jest. Filtra DPF też chyba nie ma.

    Koła dwu maswowe jak najbardziej mają. To jest standard w obecnych
    dieslach podobnie jak w zaturbionych benzynach.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 10. Data: 2010-04-07 14:04:37
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 6 Kwi, 21:08, Jacek <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Jakie silniki są szczególnie polecane a a których się wystrzegać - moje
    > roczne przebiegi w okolicach 20k km, 75% miasto.

    Civic, 1.4 benz. Silnik bdb.
    IMHO Civic jest wiekszy w srodku i ma wiekszy bagaznik. Awaryjnosc tez
    raczej nizsza. Tyle ze Corolka ladniejsza ;-)