  • 1. Data: 2009-09-11 13:19:42
    Temat: przenoszenie - ile możena czekać z podpisaniem nowej umowy
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    Przenoszem do innego operatora, dostałem zgody, ale nie pojawiam się u
    nowego. Ile casu taki numer czeka? Czy jest jakieś ograniczenie ustawowe?

    jk

  • 2. Data: 2009-09-11 15:35:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.Kolina" napisał

    > Przenoszem do innego operatora, dostałem zgody, ale nie pojawiam
    > się u nowego.

    Może ten nowy operator - podobnie jak połowa Usenetu - wrzucił cię zawczasu
    do KF-a?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-09-11 15:40:54
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > Może ten nowy operator - podobnie jak połowa Usenetu - wrzucił cię
    > zawczasu do KF-a?

    nIE BO ZAWSZEM LICZEM na kretyna co mnie wyciongnie

    jk