  • 1. Data: 2009-09-11 15:09:01
    Temat: symbian - dzwiek flash sms'a
    Od: zxc <d...@c...pl>

    chcialbym ustawic na wybranym numerze inny dzwiek sms niz na pozostalych

    wiem ze da sie przypisac do poszczegolnych numerow osobne dzwonki na
    polaczenia glosowe

    chodzi mi wlasnie o taka funkcjonalnosc tyle ze w przypadku sms'ow, a
    konkretniej o sms typu 'flash' z numeru 111(orange) - jest to
    powiadomienie o kosztach po zakonczonej rozmowie

    dotychczas po otrzymaniu tego sms'a tel wyje mi glosnym dzwiekiem jak w
    'standardowych' sms'ach

    chcialbym sms'y informujace o kosztach polaczen 'uciszyc' :)
    czy da sie? jak? - nie chce wylaczac tej uslugi

    tel to nokia e71

    pozdrawiam