  • 1. Data: 2013-11-22 22:56:07
    Temat: przestała działać karta dźwiękowa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Z głośników mojego komputera przestał wydobywać się dźwięk. sprawdziłem
    głośniki, słuchawki bezprzewodowe... Działają. wypiąłem wszystko z
    gniazda, i wetknąłem zwykłe słuchawki (Bez zasilania).
    Windows ma sterowniki, Podczas wtykania "jacka" w gniazdo "wywala" okno
    z informacją że zostało głośniki zostały podłączone do komputera i mam
    wybrać czy to słuchawki, czy głośniki w monitorze... czyli prąd tam
    przechodzi! Dźwięków - niema.
    Linuks wie że ma kartę dźwiękowa HDA ati SB, alse można zresetować,
    ubija, ładuje, nie wyświetla błędów. alsamixer wyświetla wszystkie
    regulatory, można nimi suwać - dźwięku niema.
    Wiem że mogę kupić nową kartę dźwiękową, ale czy macie jakieś propozycje
    co zrobić aby ta na płycie głównej zadziałała?
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-11-23 00:59:32
    Temat: Re: przestała działać karta dźwiękowa
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-22 22:56, ToMasz pisze:
> [...]
    > Wiem że mogę kupić nową kartę dźwiękową, ale czy macie jakieś propozycje
    > co zrobić aby ta na płycie głównej zadziałała?

    Prawdopodobnie podłączyłeś coś, co obciążyło zbyt mocno wyjście dźwięku
    i spaliłeś wzmacniacz, zobacz, czy nie masz jakiegoś scalaka na płytce
    upalonego.

  • 3. Data: 2013-11-23 01:17:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > Z głośników mojego komputera przestał wydobywać się dźwięk.

    najważniejsze kiedy to się stało? :)

    Tak samo z siebie czy coś grzebałeś? Może gniazdko jest wyłamane z pcb?

    --
    Piter

  • 4. Data: 2013-11-23 01:30:34
    Od: "mappl" <n...@s...pl>

    sprawdź inne słuchawki

  • 5. Data: 2013-11-23 10:21:06
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.11.2013 01:30, mappl pisze:
    > sprawdź inne słuchawki
    1. słuchawki Działają z telefonem
    2. SAma z siebie karta dzwiękowa padła. dziecko oglądało bajkę, nie
    głośno, wszystko co było wpięte w gniazdo karty dzwiękowej było nie
    ruszane kilka lat.
    3 jak już wymontuje wszystkie kableki, wyjmę komputer na stół i odkręce
    obudowe, wsadzę nową dzwiękówkę. może nie nową, ale sprawną
    Dzięki
    ToMasz