  • 1. Data: 2012-10-21 03:41:05
    Temat: przewód-taśma potrzebny
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Chodzi o coś takiego : przewód taśmowy, ale o rastrze 2.54mm,
    jednokolorowy. Kiedyś widziałem coś takiego parę razy w różnych, raczej
    starszych badziewiach. Zazwyczaj w kolorze szarym, poszczególne
    "kabelki" połączone ze sobą płaskim odcinkiem tworzywa. Same żyły były
    zazwyczaj ocynowane, dość sztywne.

    Może ktoś widział toto gdzieś ?

  • 2. Data: 2012-10-21 10:33:00
    Temat: Re: przewód-taśma potrzebny
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Chodzi o coś takiego : przewód taśmowy, ale o rastrze 2.54mm,
    > jednokolorowy. Kiedyś widziałem coś takiego parę razy w różnych, raczej

    Przewody wstążkowe / plaskie raster 2.54mm, np.:
    http://www.cyfronika.com.pl/kab_tlwy.htm
    ?

  • 3. Data: 2012-10-21 10:37:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Q,

    Sunday, October 21, 2012, 10:33:00 AM, you wrote:

    > Przewody wstążkowe / plaskie raster 2.54mm, np.:
    > http://www.cyfronika.com.pl/kab_tlwy.htm
    > ?

    To są do złączy dwurzędowych o rastrze 2.54 czyli same przewody mają
    raster 1.27.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-10-21 12:07:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Może ktoś widział toto gdzieś ?

    takie coś?

    http://nettigo.pl/products/220

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-10-21 12:14:43
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > starszych badziewiach. Zazwyczaj w kolorze szarym, poszczególne "kabelki"
    > połączone ze sobą płaskim odcinkiem tworzywa. Same żyły były zazwyczaj

    No:
    http://standby-shop.eu/p/pl/sandpin2x40ppz_45mm/zlac
    ze+szpilkowe+dwurzedowe+proste+2x40+r2-54++452.html

  • 6. Data: 2012-10-21 14:04:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    nie nie, to nie to.
    Tamto wygląda mniej więcej jak jak to co zapodał PiteR, ale
    wyobraźcie sobie, że co 2-gi kabelek zastępujemy płaskim plastykiem,
    cieńszym niż kabelek z żyłą.
    Czyli jest kabelek-przerwa (w postaci płaskiego plastyku)-kabelek-przerwa...

    No kuśwa nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć :)

  • 7. Data: 2012-10-21 14:13:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    o coś takiego http://zapodaj.net/07167fb592490.jpg.html

  • 8. Data: 2012-10-21 14:27:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ale obawiam się, że powiesz minimum 5 żył. :-)
    http://www.wwelektronik.com.pl/przewody,pid:66958.ht
    ml

    Robert

  • 9. Data: 2012-10-21 15:25:58
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-21 14:27, Robert Wańkowski pisze:
    > Ale obawiam się, że powiesz minimum 5 żył. :-)

    Gorzej - 10 żył :)

  • 10. Data: 2012-10-21 15:38:35
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > No:
    > http://standby-shop.eu/p/pl/sandpin2x40ppz_45mm/zlac
    ze+szpilkowe+dwurzedowe+proste+2x40+r2-54++452.html
    I tu:
    http://elecena.pl/product/1070338/zlacze-szpilkowe-j
    ednorzedowe-proste-1x40-r-2-54-36-2