    From: "Lukas" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: przyczyna złego działania klimy
    Date: Fri, 11 Jun 2010 22:50:28 +0200

    Bylem dzisiaj w pseudo serwisie, aby sprawdzic czy moze mam za malo srodka
    chlodzacego, pan stwerdzil, ze mam ponizej 4 , a powinno byc ok. 4 barow,
    niby brakowalo 200 g co od razu bylo dla mnie podjerzane , bo wg mnie tak
    czy siak powinno dmuchac . Zmierzylem u siory i nadmuch powinienem byc ok.
    6-7 stopni ,a u mnie jest...16. Auto 4 letnie klasy sredniej.
    Duzo osob pisze na necie, ze pomaga wymiana filtra kabinowego, ale nie
    rozumiem jaki on moze miec wplyw na temperatura dmuchanego powietrze, bo wg
    mnie zaden. Jesli jest zapchany to moze ew. nadmuch byc słabszy, ale u mnie
    daje tak, ze włosy dęba stają. Poza t ym byl wymieniany ok. pol roku temu, u
    mnie sa to 2 filtry węglowe
    Spręzarka za malo wydajna ? macie jakies sposoby jak ja sprawdzic? co
    jeszcze ew. moze byc nie tak. ?