  • 11. Data: 2013-11-25 18:45:38
    Temat: Re: psuj?ce si? dvd
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Owszem chłam, jak używałem dvd to tylko Taio Yuden oryginalne made in
    > japan, żadne chińskie czy hinduskie.

    Cześć
    Podziel się informacją skąd bierzesz lub brałeś te Taio Yuden? O ile
    wiem, to pod własną nazwą nie produkują a najlepsze, czego
    używałem/używam, to Verbatiny Data Life Plus, tylko z pewnego źródła.
    Jeszcze mi żadna nie padła. Właśnie mi się kończy zapas. Ważne dane
    trzymam na dwóch dyskach USB ale czasami potrzebuję dobrej, nagrywalnej
    płyty DVD.
    Maciek

  • 12. Data: 2013-11-25 23:46:16
    Temat: Re: psujące się dvd
    Od: Krzysiek <s...@g...com>

    W dniu 2013-11-24 14:50, inny punkt siedzenia... pisze:
    > skoro niektórzy tu widzieli kosmitów, to ja mogę powiedzieć, że
    > sprzysięgły się przeciwko mnie siły PO...
    >
    > mam problem z nagrywarkami dvd, już o tym pisałem, nikt nie wiedział,
    > może teraz...
    Może kontroler lub zasilanie uszkadza napędy?

  • 13. Data: 2013-11-26 00:20:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Nov 2013 18:45:38 +0100, Maciek <m...@p...com> wrote:
    > Podziel się informacją skąd bierzesz lub brałeś te Taio Yuden? O
    ile
    > wiem, to pod własną nazwą nie produkują a najlepsze, czego

    Kupowałem w duplikatory.pl. O jeszcze mają:
    http://duplikatory.pl/produkty,2,136.htm

    Szpindle miały metkę z nazwą producenta, nawet gdzieś zachowałem
    jedną na pamiątkę :)

    --
    Marek

  • 14. Data: 2013-11-26 09:19:59
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2013-11-25 23:46, Krzysiek pisze:

    > Może kontroler lub zasilanie uszkadza napędy?

    To w takim bądź razie wina Tuska.

  • 15. Data: 2013-11-26 15:22:20
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    wszystkie podmiany które robiłem na nic się zdały, początkwo działa, późnej
    stuka głowicą, po tym stuka wszędzie i wpada w drgania psując płyty...

    wczoraj puściłem tak dla testów płytkę, coś nowego głowica wpadła w drgania
    niegasnące musiałem wyłączyć kompa powerem, po czym... nie otwiera się
    tacka...

    nie ma co ukrywać, głupi jestem już w czym problem, zaganienie jest takie:
    jak to możliwe, że po 5 krotnym wymienieniu wszystkiego dalej jest źle...

  • 16. Data: 2013-11-26 15:43:39
    Od: Krzysiek <s...@g...com>

    W dniu 2013-11-26 15:22, inny punkt siedzenia... pisze:

    > nie ma co ukrywać, głupi jestem już w czym problem, zaganienie jest
    > takie: jak to możliwe, że po 5 krotnym wymienieniu wszystkiego dalej
    > jest źle...

    Ale co wymieniałeś? Płytę główną, zasilacz, kabel? Napędy są z różnych
    serii produkcyjnych?

  • 17. Data: 2013-11-26 15:51:55
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    wszystko, naprawdę wszystko, włącznie z podłączaniem do laptopa poprzez
    USB->SATA... wiesz ja już na prawdę głupi jestem.

  • 18. Data: 2013-11-26 15:55:45
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ogólnie jest tylko jedna prawidłowość: z czasem postępuje degradacja...

  • 19. Data: 2013-11-26 20:40:42
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2013-11-26 15:51, inny punkt siedzenia... pisze:

    > ... wiesz ja już na prawdę głupi jestem.

    To akurat wszyscy już wiedzą. Weź napisz po ludzku co wymieniałeś, jak
    podłączałeś. To sata do usb w jaki sposób podłączałeś. Zasilacz do
    napędu był wtedy zewnętrzny? Jaki konkretnie model nagrywarki?

  • 20. Data: 2013-11-26 22:33:09
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > skoro niektórzy tu widzieli kosmitów, to ja mogę powiedzieć, że
    > sprzysięgły się przeciwko mnie siły PO...

    No kto jak kto, ale ty chyba dobrze wiesz, że to wina Tuska...