  • 1. Data: 2016-11-05 17:26:50
    Temat: pw
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy politechnika warszawska tak cienko przędzie, że aż musiała wywiesić
    wielką reklamę na rivierze?

    a może to takie symboliczne poparcie dla ideałów donalda tuska/eu?

    co tam ciekawego obecnie na politechnice warszawskiej? Ktoś coś wie?

    pogadajmy...

  • 2. Data: 2016-11-05 17:51:29
    Temat: Re: pw
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > a może to takie symboliczne poparcie dla ideałów donalda tuska/eu?
    > co tam ciekawego obecnie na politechnice warszawskiej? Ktoś coś wie?

    Reklamy wiszą na Rivierze od prawie 10 lat.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2016-11-05 18:41:19
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    W dniu 2016-11-05 o 17:51, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Reklamy wiszą na Rivierze od prawie 10 lat.

    ale w jakim celu?

    to tak jak tusk wypowiada się na fejsbuku... budzi to we mnie, jego
    fanie, pewien niesmak...

    P.S. i tak niedługo zasrają nam mózgi reklamami bez żadnych fizycznych
    realizacji...

  • 4. Data: 2016-11-05 19:21:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > ale w jakim celu?

    No przecież nie badań naukowych.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2016-11-05 20:33:50
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 17:26, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > czy politechnika warszawska tak cienko przędzie, że aż musiała wywiesić
    > wielką reklamę na rivierze?

    Czy ktoś z PW strasznie cię skrzywdził? Zły dotyk podobno boli całe życie :(

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2016-11-05 20:43:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario pyta:

    > Czy ktoś z PW strasznie cię skrzywdził? Zły dotyk podobno boli całe życie :(

    Tusk i Gronkiewicz. To oczywiste, że Tusk i Gronkiewicz są z PW. I krzywdzą.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2016-11-06 12:23:44
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    zawsze będzie mnie to zastanawiało co by było gdybym zamiast pw wybrał
    wojsko polskie...

  • 8. Data: 2016-11-06 12:28:19
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    Ktoś tu był w wojsku? czy tam dalej rządzą psychopaci z pw?

  • 9. Data: 2016-11-06 12:34:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-06 12:28, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > Ktoś tu był w wojsku? czy tam dalej rządzą psychopaci z pw?

    Jest nowa formacja, tym razem zamiast psychopatów rzadzi schizofrenik i
    mitoman. Możesz się tam odnaleźć.

  • 10. Data: 2016-11-06 12:45:30
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    co ty pierdolisz, formacja może i nowa, ale eksperci...