  • 1. Data: 2014-11-18 21:22:28
    Temat: re: spamer, do M.M.
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 18.11.2014 20:44, M.M. wrote:> On Tuesday, November 18, 2014 4:13:45
    PM UTC+1, m...@g...com wrote:

    > Możesz coś napisać o tej liście? To przypadkowo zebrane tytuły, wszystkie
    > jakie wpadły komuś w oczy? Czy jakoś wyselekcjonowane?

    Wszystkie, jakie spamer spiracił (gigapedię chyba zarchiwizował)
    i teraz studentów z bólem zadania domowego próbuje złapać.
    Chociaż nie byłbym pewien tego piracenie, może po prostu
    pozbierał tytuły i tylko numer karty kredytowej chce.

    W każdym razie nie karm spamera, mam wrażenie, że skanuje
    ruch w wątkach pod swoimi postami na na tej podstawie wysyła
    kolejne.

    pzdr
    bartekltg