  • 1. Data: 2012-04-09 19:37:12
    Temat: re zamienie motorynke na honde mbx
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    na 50 lub 80

  • 2. Data: 2012-04-11 09:07:44
    Temat: Re: re zamienie motorynke na honde mbx
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:7055bea9e16e8ceb876d691bc6ff0ca4$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > na 50 lub 80
    >
    > --

    pindziesiont honduf ? Ochujałeś ???

  • 3. Data: 2012-04-11 13:20:44
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    Jackare napisal

    > Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:7055bea9e16e8ceb876d691bc6ff0ca4$1@grupy.scigac
    z.pl...
    >> na 50 lub 80
    >>
    >> --
    >> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >>

    > pindziesiont honduf ? Ochujałeś ???

    iedno tylko o poiemnosci 50 cm lub 80 cm juz wiez oco chodz jak zak
    zainteresowany to dzwon nr mój 695791362

  • 4. Data: 2012-04-11 22:52:39
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "mariuszn13" <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:3f1cf2866865ec67d0a3e2f7c242b372$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > iedno tylko o poiemnosci 50 cm lub 80 cm juz wiez oco chodz jak zak
    > zainteresowany to dzwon nr mój 695791362
    >
    > --

    bym zadzwonił ale stary mi kom skitrał, ale mam takom hondem 80 i bym jom
    puściłem za tom motorynkem i jeszcze sześć paczek bo moja laska kce żebym
    jeździł autem to se kupie a na tej motorynce to bym se smigał do garaża po
    furke, niom. Skont jestes i lat masz ile ?

  • 5. Data: 2012-04-12 14:11:33
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    Jackare napisal

> [...]

    > jeździł autem to se kupie a na tej motorynce to bym se smigał do garaża po
    > furke, niom. Skont jestes i lat masz ile ?
    ja mam 14 lat i jestem z bełzyc odpisz jak naiszypciei

  • 6. Data: 2012-04-12 14:17:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 02:11 PM, mariuszn13 wrote:

    > ja mam 14 lat i jestem z bełzyc odpisz jak naiszypciei

    ziomuś ale bełzyć czy belszca? i gdzie to???

  • 7. Data: 2012-04-12 18:18:11
    Od: mariuszn13 <mariusz-niezbecki@_NOSPAM_wp.pl>

    AZ napisal

    > ziomuś ale bełzyć czy belszca? i gdzie to???
    Bełżyce, masz jakieś zdjęcia tego motoru żebym zobaczył? zadzwoń do mnie
    jak możesz

  • 8. Data: 2012-04-12 22:11:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 18:18, mariuszn13 pisze:
    > AZ napisal

    > Bełżyce, masz jakieś zdjęcia tego motoru żebym zobaczył? zadzwoń do mnie
    > jak możesz

    Jestes miszczem Mariusz !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2012-04-13 08:47:36
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jestes miszczem Mariusz !

    Chłop planuje poważną transakcję a Wy sobie robicie ...... :)
    A z drugiej strony po jakiemu on pisze?

    Szymon

  • 10. Data: 2012-04-13 10:13:02
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Mistrzostwo, masakracja totalna.
    I Wy nie lubicie scigacza, a on tyle rozrywki zapewnia!
    :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)