  • 41. Data: 2012-04-19 17:35:38
    Temat: Re: re zamienie motorynke na honde mbx
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-17 22:06, mariuszn13 pisze:

    > ia juz jednego poznałwem ciebie

    > --

    A potrafisz napisać jedno zdanie bez błędów? ;) Uwaga nie mam na myśli
    tego które dołącza do twojej wypowiedzi ścigacz ;)

    Rafał

  • 42. Data: 2012-04-19 17:38:08
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-19 15:28, mariuszn13 pisze:

    > ia j tak wiwem

    Próbuj dalej... Nie ma się czym przejmować 14 lat to ponoć najgłupszy
    wiek... Tłumacząc, tak głupi jak teraz już raczej nie będziesz.

    Rafał

  • 43. Data: 2012-04-19 17:49:34
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 19.04.2012 15:28, mariuszn13 wrote:
    > Kuczu napisal

    > ia j tak wiwem

    a może po prostu wymień klawiaturę na sprawną?

    PS. nie uwierzę nigdy, że takich debili ziemia nosi. To jakiś troll sie
    dobrze bawi. Idiota nie potrafiłby użyć internetu z playa.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków