  • 21. Data: 2012-04-24 16:51:36
    Temat: Re: rejestracja pomocy
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 24.04.2012 16:18, Jacot wrote:

    > Zaraportuj posty do moderatora i wyjebia nas wszystkich.

    oby jak najszybciej :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 22. Data: 2012-04-24 22:19:41
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości

    > Zaraportuj posty do moderatora i wyjebia nas wszystkich.

    Nie, no tak bez gry wstępnej! No chociaż buzi...

    Szymon

  • 23. Data: 2012-04-25 08:08:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-24 16:51, Arni pisze:

    > oby jak najszybciej :)

    seksu Wam brakuje ? :P

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 24. Data: 2012-04-25 08:36:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 25.04.2012 08:08, Roman Niewiarowski wrote:

    > seksu Wam brakuje ? :P

    marzy mi sie, żeby całego precla wyjebali z tego sikacza. Musimy tak
    narozrabiać, żeby naczelny tego burdelu zaczął się za nas wstydzić.
    Tylko ciężko będzie zejść poniżej jego poziomu bo właśnie idea
    pasożytowania jest taka, że my go im podnosimy.

    Jebać sikacza - pasożyta na zdrowym ciele precla !!!!!!!!

  • 25. Data: 2012-04-25 08:40:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 08:36, Arni pisze:

> [...]
    > Tylko ciężko będzie zejść poniżej jego poziomu bo właśnie idea
    > pasożytowania jest taka, że my go im podnosimy.

    No i to jest podstawa, łowca i reszta nie moze odlaczyc precla, predzej
    beda cenzurowac niz sie pozbeda jedynego wartosciowego materialu ze
    swojego pozal sie borze(sic!) portalu.

    > Jebać sikacza - pasożyta na zdrowym ciele precla !!!!!!!!

    Ok, ale rozgrzanym pogrzebaczem ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 26. Data: 2012-04-25 08:42:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/25/2012 08:36 AM, Arni wrote:

> [...]
    > pasożytowania jest taka, że my go im podnosimy.
    >
    > Jebać sikacza - pasożyta na zdrowym ciele precla !!!!!!!!

    Może jak tam tak dużo osób wchodzi w te grupy dyskusyjne to trzeba
    pozakładać
    trochę brzydkich tematów?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-04-25 10:00:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 25 Apr 2012 08:36:14 +0200 Arni <a...@n...spam.pl> napisał:

    >marzy mi sie, żeby całego precla wyjebali z tego sikacza. Musimy tak
    >narozrabiać, żeby naczelny tego burdelu zaczął się za nas wstydzić.

    Dawno (jakieś 5-7 lat) temu pl.misc.elektronika przeżywała coś
    podobnego, gdy umożliwiono pisanie na grupę z portalu elektroda.pl. Co
    się wtedy działo to strach wspominać... To co się tu dzieje to mały
    pikuś jest. Wtedy był ZALEW postów pisanych poprzez phpBB, bez
    wątkowania (phpBB nie wątkuje), ze zjebanymi pliterkami, z
    odpowiedziami nad cytatem, z bbcode, przez userów którzy nie mieli
    pojęcia dlaczego grupowicze na nich narzekają i jeszcze reagowali
    agresywnie na zwracanie uwagi.

    Na szczęście to już przeszłość - po miesiącu czy dwóch takiego bajzlu
    admini elektrody wyłączyli możliwość pisania na p.m.e (pewnie na czyjś
    wniosek) i grupa ta jest tam dostępna tylko do odczytu.

    Może ktoś z tej grupy ma czas i chęć napisać do adminów sikacza z
    żądaniem odłączenia sikacza od p.r.m? Może ktoś ich przekona że
    pisanie na usenet z jakiegoś forum webowego to wujowy pomysł?

    Wybaczcie nieskładny język, ale nie spałem od jakichś 22h.

  • 28. Data: 2012-04-25 10:06:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 10:00, __Maciek pisze:

    > Na szczęście to już przeszłość - po miesiącu czy dwóch takiego bajzlu
    > admini elektrody wyłączyli możliwość pisania na p.m.e (pewnie na czyjś
    > wniosek) i grupa ta jest tam dostępna tylko do odczytu.

    Bo to porzadni i uczciwi ludzie, sikacz to inna kategoria.

    > Może ktoś z tej grupy ma czas i chęć napisać do adminów sikacza z
    > żądaniem odłączenia sikacza od p.r.m? Może ktoś ich przekona że
    > pisanie na usenet z jakiegoś forum webowego to wujowy pomysł?

    Przekona ? sikaczowcow ? Wez, przestan. Popatrz po archiwum. Oni maja w
    dupie opinie prm, a kasa/ogladalnosc im rosnie.

    > Wybaczcie nieskładny język, ale nie spałem od jakichś 22h.

    hehehe, nie spij jeszcze co najmniej 72h i wtedy moze (chociaz watpliwe)
    osiagniesz poziom sikacza ;)

    pozdr
    newrom
    --