    From: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: rozdzielczośc ekranu oscyloskopu cyfrowego
    Date: Sat, 21 Jul 2012 14:08:40 +0200

    Będę musiał kupić nowy do firmy, do zastosowań audio...
    Tak wiem uzywany markowy analog pewnie byłby lepszy ale załozenia są jw
    Budżet mocno ograniczony od góry (3ooo zł)
    Pomijając inne parametry o których się sporo w necie naczytałem, mam
    pytanie,
    jaka jest sensowna minimalna rozdzielczość ekranu, aby nie zobaczyć
    sinusoidy
    zbudowanej z klocków?

    --
    Włodek