  • 1. Data: 2011-07-24 14:32:43
    Temat: rozterki poszukującego dobrego turysty (średnio długie)
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2011, 16:39:11 UTC+2 użytkownik Szymon Machel napisał:
    > Ale na alpejskich agrafkach (szczególnie
    > w prawo pod górę) przy załadowanym motongu (biwakowe sprzęta,
    > ubrania na dwa tygodnie i tygodniowa autonomia żarciowa:)
    > plus moje 130kg (w kombinezonie :)zauważyłem pewien
    > brak mocy na wolnych obrotach, a spróbuj w deszczu,
    > na takiej agrafce na jedynce - da się tylko po co?

    65kW czyli coś koło 89KM i mało? z tego wynika że potrzebujesz półbiegów jak w
    deszczu za dużo mocy albo proponuję zmianę techniki jazdy albo zębatki zdawczej na
    początek.

  • 2. Data: 2011-07-24 18:18:35
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    On 2011-07-24 16:32, WIADRO wrote:

    > 65kW czyli coś koło 89KM i mało?
    > z tego wynika że potrzebujesz półbiegów jak w deszczu za dużo mocy
    > albo proponuję zmianę techniki jazdy albo zębatki zdawczej na początek.

    Te 65kW jest tylko nie przy tych obrotach :)
    w sumie dawałem radę ale zauważyłem potrzebę
    większego momentu. To nie tak, że się nie da
    czy ja nie dam rady. Ale jestem z natury leniwy
    więc skoro można mniejszym nakładem pracy
    to jestem za :)

    Szymon