  • 1. Data: 2010-01-27 10:07:45
    Temat: roztrzygnięcie mozliwości rejestracji anglików w PL
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Wlasnie w TV powiedzieli, ze to dziś ma sie rozstrzygać mozliwość
    rejestracji w PL samochodów z kierownicą po prawej stronie...

    Ciekawe co z tego wyjdzie...

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 2. Data: 2010-01-27 10:17:44
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Wlasnie w TV powiedzieli, ze to dziś ma sie rozstrzygać mozliwość
    > rejestracji w PL samochodów z kierownicą po prawej stronie...
    >
    > Ciekawe co z tego wyjdzie...

    jeśli się uda to będzie więcej wypadków moim zdaniem, więc oby się nie
    udało.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-01-27 10:24:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jeśli się uda to będzie więcej wypadków moim zdaniem, więc oby się nie
    > udało.

    Jesli sie uda i bedzie wiecej wypadkow, to juz ubezpieczalnie postaraja sie
    o to, zeby nie oplacalo sie takim jezdzic.
    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-01-27 10:29:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

    > jeśli się uda to będzie więcej wypadków moim zdaniem, więc oby się nie
    > udało.

    a ja nie mam zdania, jeszcze.

    Bylbym sceptyczny co do wygłaszania tez dotyczących ilości wypadków, choc
    jest to prawdopodobne.
    Generalnie jednak nie do konca rozumiem powody, dla ktorych nie mozna
    rejestrować takich pojazdów teraz.

    W ogolności nie czekam na mozliwość jak na zbawienie, bo raczej lewusa nie
    kupie, ale np. ojciec ma firme wyworzącą smieci w małej gminie.
    Tam akurat nie ma najmniejszego znaczenia z ktorej strony jest kierownica
    ;-) a w niektorych przypadkach akurat kierownica z prawej strony bylaby
    wygodniejsza.
    Starania sie jednak o jednorazowe pozwolenia dla pojazdów specjalnych ... za
    duzo z tym zachodu.

  • 5. Data: 2010-01-27 10:42:00
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ja patrzę z punktu widzenia oldtimerów, są przecież ładne auta z
    kierownicą po drugiej stronie, np. MG.

  • 6. Data: 2010-01-27 11:11:58
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

> [...]
    > strony bylaby wygodniejsza.
    > Starania sie jednak o jednorazowe pozwolenia dla pojazdów specjalnych

    Kiedyś u mnie na osiedlu listonoszka jeździła malarem z kierą po prawej
    stronie, praktycznie wszystkie skrzynki pocztowe obsługiwała bez
    wysiadania z niego ;)

    Pozdrawiam !!

  • 7. Data: 2010-01-27 11:14:58
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Nex@pl pisze:
    > Ja patrzę z punktu widzenia oldtimerów, są przecież ładne auta z
    > kierownicą po drugiej stronie, np. MG.

    tu fakt, przekładka to jakaś profanacja by była.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-01-27 11:19:50
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Nex@pl pisze:
    > Ja patrzę z punktu widzenia oldtimerów, są przecież ładne auta z
    > kierownicą po drugiej stronie, np. MG.

    Oldtimera jako zabytkowy zarejestrujesz w PL z kierownicą po prawej
    stronie już teraz, tylko trochę z tym załatwiania jest żeby w ogóle
    zarejestrować jako zabytkowy.

  • 9. Data: 2010-01-27 11:35:37
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wlasnie w TV powiedzieli, ze to dziś ma sie rozstrzygać mozliwość
    > rejestracji w PL samochodów z kierownicą po prawej stronie...
    > Ciekawe co z tego wyjdzie...

    mam nadzieję że ktoś to przemyśli
    szczególnie jak ostatnio klient pasatem z kierownicą po prawej stronie
    chciał wyprzedzić ciężarówkę i żeby zobaczyć co przed nim o mało mnie nie
    skasował bo przecież 2/3 samochodu na moim pasie się znalazło
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-01-27 12:21:38
    Od: asdasd <...@...c>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Wlasnie w TV powiedzieli, ze to dziś ma sie rozstrzygać mozliwość
    > rejestracji w PL samochodów z kierownicą po prawej stronie...
    >
    > Ciekawe co z tego wyjdzie...

    Zastanawiałem się czemu chcieli mi podsowiecić Passata 3BG.
    Części do tego jest opór - masa rozbitków.

    No tak, ale allegro jest pełne angoli czekających na przekładkę.
    A że pasek w dizlu jest szczytem marzeń statystycznego Wolaka, to i
    największy popyt jest na kokpit i podobne graty.

    Jestem przeciw możliwości rejestracji aut POCHODZĄCYCH z Wysp.
    Za wyjątkiem oczywiście specjalnych i zabytkowych.

    AS.