  • 1. Data: 2006-02-22 09:46:22
    Temat: rurka 10 od TK?
    Od: areskaro <a...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym poznac opinie osob ktore juz posiadaje lacze 10Mbps badz
    wiecej od TK. Glownie chodzi mi o:
    - czy traktuja juz takich klientow powazne?
    - jaka pule adresow da sie od nich wycisnac?
    Ewentualne dodatkowe, krotkie, wlasne opinie beda mile widziane.

    --

    Arek Macak - Dardo
    www: http://studio.dardo.pl

  • 2. Data: 2006-02-22 13:04:36
    Temat: Re: rurka 10 od TK?
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "areskaro" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - jaka pule adresow da sie od nich wycisnac?
    > Ewentualne dodatkowe, krotkie, wlasne opinie beda mile widziane.
    Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem, że Telekomunikacja Kolejowa ma bardzo
    mało punktów styku z innymi sieciami.

  • 3. Data: 2006-02-22 13:13:18
    Od: "popo" <p...@i...pl>

    > Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem, że Telekomunikacja Kolejowa ma
    bardzo
    > mało punktów styku z innymi sieciami.

    wedlug mnie lista jest dosc pokazna, samo lacze obecnie jest ok, obsluga
    klienta przecietna, ale jest poprawa.

    pozdrawiam
    popo

  • 4. Data: 2006-02-22 15:49:28
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    areskaro <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > - jaka pule adresow da sie od nich wycisnac?
    > Ewentualne dodatkowe, krotkie, wlasne opinie beda mile widziane.

    Ja polecam Netie oczywiście jeśli masz możliwość aby od nich wziąść łącze.
    Dużo lepsza obsługa oraz bardziej stabilniejsze łącze a ceny są podobne.
    Najgorsze w TKTelekom jest zgłaszanie awarii nie wiem czy coś w tym względzie
    się zmieniło ale przedtem była tragedia.

  • 5. Data: 2006-02-22 18:32:36
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    > - czy traktuja juz takich klientow powazne?

    Nie, maja ich w d... i po podpisanej umowie zapominaja nie wystawiajac
    faktur.

    > - jaka pule adresow da sie od nich wycisnac?

    Sluchaj, moze wez tyle ile potrzebujesz?

  • 6. Data: 2006-02-22 20:32:16
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dthnh5$msv$1@news.telbank.pl> Konrado5 napisał(a):

    > Użytkownik "areskaro" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy to prawda, ale słyszałem, że Telekomunikacja Kolejowa ma bardzo
    > mało punktów styku z innymi sieciami.

    to źle słyszałeś, mają tyle co potrzeba:

    Level3,Telia,TPnet,WIX i wiele innych rozsianych po polsce (WASK,Pozman,TASK,
    Pozman). Co do jakości ich łącz od 2 lat jestem bardzo zadowolony (przez 2 lata
    zdarzyły mi się raptem 2 przerwy, które nie trwały dłużej niż 20m). Takiej
    niezawodności nie ma GTS (często im kiedyś padało wyjście z wrocławia) czy
    Crowley (często padało im szkło katowice-warszawa i skutkowało to zapchaniem
    łącza wrocław-warszawa).

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 7. Data: 2006-02-23 13:01:24
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to źle słyszałeś, mają tyle co potrzeba:
    A mają lepsze pingi do wszystkich sieci niż GTS? Czy Tktelekom jest lepszy
    od Exatelu?