  • 1. Data: 2017-05-01 20:59:43
    Temat: samochód do 2000zł
    Od: "frost" <f...@p...com>

    Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
    więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift
    przykładowe ogłoszenia
    https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-glxi-1-3i
    -70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.
    html#8d554e7d5d
    https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-lpg-butla
    -do-2026-nowa-ID6yJ927.html#8d554e7d5d
    Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można cokolwiek nabyć,
    co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
    Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto,
    które wytrzyma chociaż całe lato.

  • 2. Data: 2017-05-01 21:10:03
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    frost w

    > https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-glxi-1-3i
    -70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.
> [...]

    Chcesz zobaczyć kierownicę, dywaniki, fotel kierowcy po 170kkm?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-05-01 21:15:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2017 20:59:43 +0200, frost napisał(a):

> [...]
    > co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
    > Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto,

    Miałem Swifta generację starszego, z 1995 roku. Poza korozją która
    chrupała go od dołu aż miło to całkiem spoko auto, mało co się psuło,
    miałem LPG założone przez siebie. Kupiony przy zdaje się 175.000 km,
    sprzedany jak miał 250.000 i działał całkiem OK (włącznie z automatyczną
    skrzynią biegów).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2017-05-01 21:53:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
    > Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto,

    Za te pieniądze masz szanse na Cinquecento w przyzwoitym stanie.

    Swifty które pokazałeś to są samochody z samego dołu listy posortowanej po
    cenie.
    Samo to powinno dać do myślenia, a jedyna szansa na taką okazję to znać się
    dobrze na danym modelu, umieć przed zakupem zidentyfikować usterkę na
    której poległ poprzedni właściciel, samemu tanio to naprawić i cieszyć się
    autem za atrakcyjną cenę.

    Bez wiedzy o samochodach, masz duże ryzyko że wpadniesz na minę i ktoś nie
    dostanie ciepłej pizzy ;)

  • 5. Data: 2017-05-01 22:09:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-01 o 20:59, frost pisze:

    > Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
    > więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

    Poszukaj pracodawcy który dostarczy pojazd służbowy i będzie
    finansował jego naprawy.

> [...]
    > nabyć, co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
    > Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje

    Kupno auta używanego to loteria, kupno auta w cenie zbliżonej do
    ceny na autozłomie (400-500zł) to proszenie się o kłopoty.
    Takie samochody najpierw trzeba mądrze wybrać (potrzebny fachowiec)
    a potem trzeba je naprawiać (potrzebny fachowiec i części).
    Sporo rzeczy można naprawić samemu ale trzeba się znać i
    trzeba mieć gdzie to robić.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-05-01 22:31:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** frost pisze tak:

    > Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można
    > cokolwiek nabyć, co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?

    Czy się nie rozleci to wie poprzedni właściciel. Ty się dowiesz z
    czasem. Raczej koła nie odpadają pierwsze ale wydechy już tak.

    > Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować,
    > potrzebuje auto, które wytrzyma chociaż całe lato.

    Im bardziej się nie znasz tym nowszy powinien być samochód. Dla Ciebie
    max 2 letni. Ale że nie masz wyjscia to kup i nie dotykaj bo jak
    zaczniesz rozkręcać to załamka.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 7. Data: 2017-05-01 23:01:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 20:58:51 UTC+2 użytkownik frost napisał:
    > Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
    > więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

    Nie patrz na model tylko szukaj po bogatszych znajomych i rodzinie,
    gdzie mają te 2-3 samochody na rodzinę. Często jest tak, że trzymają
    takiego małego pierdzipęda do jeżdżenia po bułki, ale jak posmędzisz
    odpowiednio długo, to sprzedadzą za grosze, bo zwykle taki
    dodatkowy blachowóz najczęściej stoi, a OC płacić trzeba.

    L.

  • 8. Data: 2017-05-02 01:10:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a nie diamenty.

  • 9. Data: 2017-05-02 02:20:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a
    > nie diamenty.

    No jednym z najbardziej pierdolniety na grupach to jesteś ty.
    Głupi chuju z kamienicy.

    Gówno mnie obchodzi co on chce rozwozić.

  • 10. Data: 2017-05-02 09:24:56
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > lato.

    felicja. wybrac takie co jezdzi + blacha jak piszesz na jedno lato, czyli
    mimo ze pordzewiale - to tam gdzie trzeba jeszcze niech sie trzyma.
    wez z dlugim oc i przegladem. oc i tak musisz zaplacic.
    zaleta - proste jak budowa cepa i czesci, takze nowych - od groma i tanie!
    podobnie z roznymi daewo, matiz lanos...
    tylko ze ile trzeba wytargac na wozeniu pizzy zeby to sie wszystko 'do lata'
    splacilo?
    imo pomysl z dooody.